شناسهٔ خبر: 55569781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پدر شهید «رسول ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس:

برات «شهادت» پسرم در شب قدر امضا شد/ عزت و اقتدار کشور مرهون ولایت است

پدر شهید «رسول ملکی» گفت: یکی از دوستان رسول تعریف می‌کرد که شب قدر سال ۱۳۹۱ که آخرین شب قدر او بود، هنگامی که از مسجد خارج می‌شد، حال عجیبی داشت؛ وقتی جویای حال او شده، گفته بود که احساس می‌کنم برات شهادتم توسط صاحب این مجلس امضا شده است.

صاحب‌خبر -

«سیفعلی ملکی مقصودلو» پدر خلبان شهید «رسول ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: رسول ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در ارومیه به دنیا آمد. او از بچگی علاقه شدیدی به مسجد و خواندن نماز اول‌وقت داشت و یکی دیگر از علایقش شغل خلبانی بود.

پدر خلبان شهید «رسول ملکی» گفت: رسول در نهایت سال ۱۳۸۱ از دانشگاه امام حسین (ع) آن‌هم با رتبه بسیار خوب قبول شد. او پسر بسیار شوخ طبع و مهربانی بود. حتی قبل از شهادتش من و مادش را برای رفتن به خانه خدا ثبت‌نام کرده بود که ۲ سال بعد از شهادتش ما فهمیدیم و به این سفر رفتیم.

وی با بیان خاطره‌ای از فرزند شهید خود، ادامه داد: یکی از دوستانش تعریف می‌کرد که شب قدر سال ۱۳۹۱ که آخرین شب قدر رسول بود، هنگامی که از مسجد خارج می‌شد، حال عجیبی داشت؛ وقتی جویای حال او شده، گفته بود که احساس می‌کنم برات شهادتم توسط صاحب این مجلس امضا شده است.

این پدر شهید تصریح کرد: پس از آن روز، دوباره یک هفته به شهادت پسرم مانده بود که دخترم آمد و گفت «در خواب دیدم که در مزار شهدا قدم می‌زنم»؛ که بلاخره بعد از یک هفته از ماجرای آن خواب و آن مراسم شب قدر، رسول در اثر سقوط هلی‌کوپتر در شهرستان «سردشت» به شهادت رسید.

وی گفت: روزی که رسول شهید شد، من از صبح دلشوره عجیبی داشتم که عصر تلفن منزل به صدا درآمد، وقتی گوشی را برداشتم، پشت خط یکی از همکاران رسول بود که گفت نگران نباشید پای رسول شکسته و او را به بیمارستان برده‌اند. آنجا بود که فهمیدم رسول شهید شده است؛ اما طی این چند سالی که رسول شهید شده است، همیشه حضورش حس می‌شود.

پدر شهید ملکی تأکید کرد: جوانان ما برای حفظ آرامش و امنیت کشورمان خون دادند؛ بنابراین انتظار داریم خون شهدا پایمال نشده و همه سعی کنند گوش به فرمان ولایت فقیه باشند که عزت و اقتدار این کشور مرهون ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما