شناسهٔ خبر: 55568535 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

در کنار محصولاتی مثل گوشی تاشو میکس فولد ۲

شیائومی بادز ۴ پرو رونمایی شد

شیائومی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، ایرباد بی‌سیم پیشرفته بادز 4 پرو است که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد.

صاحب‌خبر -

گروه IT: شیائومی سرانجام در رویداد امروز، در کنار محصولاتی مثل گوشی تاشو میکس فولد ۲، نسل جدید ایربادهای خود را نیز رسماً معرفی کرد. بادز ۴ پرو از سیستم حذف‌نویز در تماس‌ها بهره می‌برد و بنا بر اعلام شیائومی، هنگام مکالمات می‌تواند صدای بسیار واضح و با کیفیتی پخش کند.

شیائومی بادز ۴ پرو رونمایی شد

به گزارش بولتن نیوز، هدفون جدید شیائومی بادز ۴ پرو از طراحی جدیدی استفاده می‌کند و گردتر از نسل قبل خود است. قسمت دسته‌ی ایربادها براق است و از رنگ‌بندی طلایی درخشان بهره می‌برد. کیس شارژ این محصول حس لوکس بودن را منتقل می‌کند و این بخش نیز از طراحی براق استفاده می‌کند که باعث می‌شود طراحی و ظاهر کلی آن یک‌پارچه‌تر به‌نظر برسد.

شیائومی بادز ۴ پرو رونمایی شد

شایان‌ذکر است بادز ۴ پرو شیائومی از حذف‌نویز پویا‌ی هوشمند ۴۸ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند که باید بالاترین سطح‌ حذف‌نویز تا به‌امروز باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از پخش صوتی فراگیر اشاره کرد که از میدان صوتی ۳۶۰ درجه بهره می‌برد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد هنگام پخش موسیقی، بیشتر لذت ببرند. این محصول همچنین گواهی IP5X دارد و دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

شیائومی بادز ۴ پرو رونمایی شد

بادز ۴ پرو شیائومی از سه میکروفون بهره می‌برد که سیگنال صوتی را به‌دقت استخراج می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی در حذف نویز خارجی ارائه می‌دهند. این میکروفون‌ها در ترکیب با الگوریتم کاهش نویز، به تولید صدایی بسیار شفاف کمک می‌کنند. نرخ تأخیر این محصول نیز ۵۹ میلی‌ثانیه است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای اجرای بازی تبدیل می‌کند.

شیائومی می‌گوید باهربار شارژ بادز ۴ پرو می‌توان تا ۹ ساعت به‌طور مداوم با آن کار کرد. اگر باتری کیس شارژ این محصول را نیز درنظر بگیریم، عمرباتری آن به ۳۶ ساعت افزایش می‌یابد. البته این آمار مربوط به زمانی است که قابلیت حذف‌نویز را غیرفعال کرده باشید. این هدفون مثل بسیاری دیگر از نمونه‌های موجود در بازار، با دستورها لمسی کنترل می‌شود. می‌توانید با ضربه زدن یا لمس طولانی هریک از ایربادها، به تماس‌ها پاسخ دهید یا تماس‌ها را قطع کنید. علاوه‌براین با دستورها لمسی می‌توان پخش و توقف موسیقی و تنظیم بلندی صدا را کنترل کرد.

هدفون بی‌سیم جدید شیائومی بادز ۴ پرو فقط ۵ گرم وزن دارند و در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

نظر شما