شناسهٔ خبر: 55568148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گزارش/

۲۲ مرداد، موعد رونمایی از تیم فوتبال تراکتورِ مدل ۲۲

تراکتورِ قربان بردیف درحالی وارد لیگ بیست‌ودوم فوتبال کشور خواهد شد که هنوز نتوانسته است تیم خود را کامل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تنها یک روز تا آغاز فصل جدید فوتبال کشور باقی مانده و تراکتوری‌ها بی‌صبرانه منتظر رونمایی از تیم مدل ۲۲ خود هستند. سرخ‌پوشان دیار آذربایجان همچون فصل گذشته کارشان را از سیرجان آغاز می‌کنند و در نخستین گام روز شنبه – ۲۲ مرداد ماه – مقابل آبی‌پوشان گل‌گهر قرار می‌گیرند.

 

تراکتور با فرمان قربان بردیف مربی کهنه‌کار خارجی وارد مسابقات خواهد شد و با توجه به خریدهایی که انجام داده و جوانگرایی در ترکیب بازیکنانش با میانگین تقریبی ۲۵.۵ سال سن که این تیم را به دومین تیم جوان لیگ تبدیل کرده، یکی از تیم‌های مرموز و انرژیک فصل جدید به شمار می‌آید.

 

البته در آستانه دیدار نخست بردیف هنوز تیم کاملش را در اختیار ندارد و این درحالی است که سرمربی سخت‌گیر تراکتور حتی روی نام چند تن از بازیکنانش از جمله نفرات تازه‌وارد هم قلم قرمز کشیده، هرچند این موضوع تاکنون به شکل رسمی اعلام نشده است.

 

با این وجود، وقتی عمق‌اسکواد تراکتور را از خط دروازه تا نوک پیکان حمله مورد بررسی قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که این تیم برای اینکه در لیگ بیست‌ودوم ردای یک مدعی بر تن کند، در ادامه پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات به چند خرید دیگر نیاز دارد.

 

قفس توری متکی به اخباری و بدون جانشین، ستون دفاعی بلندبالا اما عاری از بازیکن نامدار، خط هافبک پرترافیک با ستاره‌های جذاب خارجی و خط حمله‌ای که آقای گل تنها مانده است، شمای کلی از بود و نبود ترکیب کنونی تراکتوری‌هاست.

 

در این میان، بی‌شک مشکل اصلی پرشورها در دو خط دفاعی و حمله است جایی که کمبود بازیکن در این دو پست به شدت احساس می‌شود و کنار گذاشته شدن بازیکنان هم مزید بر علت شده تا این تیم برای تکمیل ترکیب خود با چالش جدی مواجه باشد.

 

گفته می‌شود آخرین خرید خارجی تراکتور به خط آتش اختصاص یافته که با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف فعلاً خبری نیست. درحال حاضر، محمد عباس‌زاده تنها عنصر خط حمله این تیم است و جذب حداقل یک مهاجم با خصوصیات مکمل از نان شب واجب‌تر به نظر می‌رسد.

 

باید دید تراکتورِ قربان بردیف که در اولین بازی هم کار سختی در برابر یاران امیر قلعه‌نویی در پیش دارد، فصل را چگونه استارت خواهد زد و آیا می‌تواند با شروع مقتدرانه انتقام باخت تلخ فصل گذشته را از میزبان سیرجانی بگیرد یا خیر؟

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما