شناسهٔ خبر: 55566790 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیسیون ملی آیسسکو در ایران، کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی را محکوم کرد

تهران - ایرنا - کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای، کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و از مدافعان حقوق انسان‌ها بویژه حقوق کودکان در سراسر جهان خواست که بیش از این در برابر جنایت‌ها و بی رحمی‌های رژیم اشغالگر قدس ساکت ننشینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، آیسسکو (کمیسیون ملی سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی) در واکنش به شهادت کودکان فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس در این اطلاعیه نوشت: رژیم غاصب صیهونیستی، بار دیگر خوی ددمنشانه خود را آشکار ساخت و این بار در دهه اول محرم و همزمان با ایام شهادت اباعبداالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، به دست پلیدترین و شقی ترین انسان‌های روی زمین، خون کودکان مظلوم و بی گناه فلسطینی نیز بدست رژیم کودک کش اسرائیل، بی رحمانه بر زمین ریخته شد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تقارن شهادت این کودکان معصوم توسط این رژیم منحوس و غیرقانونی، با واقعه شهادت کودک شیرخوار امام حسین و فرزندان معصوم امام حسن علیهم السلام یعنی عبداالله و قاسم سلام الله علیهما در محرم الحرام، اوج قساوت و بی رحمی دشمنان انسانیت و بشریت را در طول تاریخ و در زمان کنونی به تصویر می کشد. این ددمنشان، همگی یک مسیر و یک هدف را دنبال می کنند: قطع ریشه آزادی خواهی و استکبار ستیزی، ولو به قیمت کشتن و سربریدن کودکان و نوجوانان بی گناه و معصوم.

کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران، کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی را شدیدا محکوم می کند و از تمام سازمان های بین المللی و مدافعان حقوق انسان‌ها بویژه حقوق کودکان در سراسر جهان می خواهد بیش از این در برابر جنایت‌ها و بی رحمی‌های رژیم اشغالگر قدس ساکت ننشینند و به وظیفه ذاتی خود در قبال چنین جنایتهای ضدبشری عمل کنند.

همچنین در اطلاعیه آمده است: رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل باید بداند که این جنایات و ددمنشی ها، عاقبتی هولناک و تاریک را برای این رژیم رقم خواهد زد. دولت‌های عربی هم که برخلاف میل مردمشان مایلند صلح ابراهیمی را انجام دهند و با اسرائیل کودک‌کش طرح صلح بریزند و دنبال عادی سازی روابط با این رژیم منحوس هستند، باید بدانند که حتی پیام حضرت ابراهیم علیه السلام را در مقابله با ظلم درک نکرده‌اند و به نام مقدس حضرت ابراهیم با این طرح صلح شومشان نیز اهانت کرده‌اند.

نظر شما