شناسهٔ خبر: 55565931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرهنگ ساداتی : خبرنگاران طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه هستند

سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ، خبرنگاران را طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه خواند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه قلم به ویژه خبرنگار شهید صارمی، روز خبرنگار را گرامی داشت.

سرهنگ ساداتی در این مراسم، خبرنگاران را طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه خواند و گفت: خبرنگاران در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش‌ خستگی ناپذیر و صادقانه با قدرت قلم خود در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ شناختی دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعیات، دفاع از امنیت، آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و همواره در شرایط مختلف حضور موثر و مثبت شان را در کنار خود و در اجرای صحیح ماموریت ها احساس کردیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: بی شک انتشار و تحلیل صحیح اخبار و رخدادها در راستای آگاه سازی و تنویر افکار عمومی رسالت خطیری است که با نام خبرنگار پیوند خورده است.

وی افزود: خبرنگاران فهیم و متعهدی که با همتی والا برای آگاهی و روشنگری در جامعه گام برداشته و با اطلاع رسانی صحیح، صریح و دقیق حرکت جامعه را به سوی قله های دانش و علم تسریع بخشیده و باعث پیشرفت و سعادت آن می گردند.

سرهنگ ساداتی در ادامه تاکید کرد: فراجا نیز چون سازمانی موفق مرهون زحمات بی دریغ این خبرنگاران در نشر هوشمندانه ارزش ها و اخبار می باشد بر همین اساس خود را موظف به تجلیل از این عزیزان می داند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته با همت والای خبرنگاران، بیش از 3 هزار و 440 عنوان خبر، گزارش، تحلیل و گزارشات تصویری از برنامه ها، رزمایش و طرح های انتظامی و ترافیکی در سطح استان مازندران، توسط کارشناسان اداره اطلاع رسانی در خبرگزاری پلیس منتشر و به سایت های خبری، خبرگزاری ها ارسال شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح یاد بود و هدیه از خبرنگاران در خصوص درج و نشر اخبار و هشدارهای انتظامی تقدیر شد.

انتهای پیام

نظر شما