شناسهٔ خبر: 55565309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود:

خبرنگاران سفیران جهاد در عرصه رسانه هستند

مهرزاد با بیان اینکه رسانه به معنای حکمرانی همراه با امانت داری و صداقت است، گفت: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولین و سفیران جهاد در عرصه رسانه هستند که که هر روز کار جهادگونه انجام می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود،   « محمد مهرزاد » در مراسم تجلیل از خبرنگاران که  به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار امروز ( پنج شنبه، ۲۰ مراد) در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه لنگرود برگزار شد، گفت: هفدهم مرداد، یادآور شهادت مظلومانه شهید صارمی و روز خبرنگار است و خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با بیان اینکه رسانه به معنای حکمرانی همراه با امانت داری و صداقت است، تصریح کرد: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولین و احصا مشکلات و رفع آنان و سفیران جهاد در عرصه رسانه هستند که که هر روز کار جهادگونه انجام می دهند.

مهرزاد ادامه داد: رهبری در مورد خبرنگاران می فرماید "اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود، شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است".

وی روز خبرنگار را فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق دانست و اذعان کرد: رهبری در خصوص اهمیت روایتگری می فرماید" هر حادثه وقتی در چهاردیواری سکوت، بی اعتنایی و غفلت قرار گیرد با هر موجی قطعا فراموش می شود و پایدار شدن حوادث بستگی دارد که مبلغان ، خبر رسانه عمیق، امانت دار، صادق و باانگیزه وجود داشته باشد".

مهرزاد در خصوص پوشش رسانه ای بحران اخیر آب کشاورزی در شهرستان، تصریح کرد: خبرنگاران با رسالت، پوشش رسانه ای و ایجاد حساسیت های لازم در این خصوص، روشنگری کردند و مشخص شد که هفت هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین های شهرستان وابسته به آبی است که از کانال هدایت می شود و تنها ۲ هزار هکتار وابسته به آب چاه است.

گفتنی است، در این مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/167

نظر شما