شناسهٔ خبر: 55563307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سکوی هدایت کاترین؛ از استعفا تا انتخاب/ تغییر چهره در هفته ششم لیگ فوتسال

تیم فوتسال قند کاترین آمل در حالی عصر جمعه از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر به مصاف چیپس کامل می‌رود که به تازگی جواد اصغری‌مقدم هدایت آن را عهده‌دار شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر| فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با دو نماینده از مازندران همراه است و تیم فوتسال قند کاترین آمل که برای نخستین بار تیمداری در سطح کشور را تجربه می‌کند به همراه زندی بتن کلاردشت تا پایان هفته پنجم لیگ برتر نمایش چشمگیری نداشتند.

تنها نماینده آمل در لیگ برتر فوتسال در دیدار نخست خارج خانه مقابل تیم کراپ الوند با نتیجه سه بر یک مغلوب شد، در دومین بازی در خانه میزبان فردوس قم بود که کار به تساوی سه بر سه رسید، در سومین دیدار مقابل گیتی پسند اصفهان با نتیجه چهار بر دو شکست خورد، چهارمین دیدار قند کاترین در خانه با شکست سه بر دو مقابل سن‌ایچ ساوه خاتمه یافت و در پنجمین هفته لیگ برتر نماینده آمل در شهرآورد مازندران مقابل زندی بتن کلاردشت در دیداری خارج خانه با نتیجه 5 بر دو مغلوب شد تا در پایان هفته پنجم لیگ برتر نتایج ضعیف و ناامیدکننده را از خود بر جای بگذارد.

*قعرنشینی کاترین با هدایت کردی تا هفته پنجم لیگ برتر

کاترین تاکنون در جدول چهارده تیمی در رده سیزدهم جای گرفته و شاگردان رضا کردی یک تساوی، چهار باخت، ۱۰ گل زده، ۱۸ گل خورده با تفاضل منفی ۸ تنها یک امتیاز را به نام خود ثبت کردند.

رضا سرمربی و اعضای کادر فنی تیم قند کاترین آمل پس از کسب چهارمین شکست پیش‌دستی کردند و قبل از آن که کار به اخراج و برکناری کشیده شود، استعفا دادند.

رضا سرمربی تیم قند کاترین آمل پس از چهارمین شکست مقابل زندی بتن در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، اعلام کرد: دیگر صلاح نیست بر روی نیمکت تیم حضور داشته باشم و تا زمانی که برخی افکار، امواج منفی و انسان‌های منفی در کنار تیم باشند به نتیجه نمی‌رسیم.

*دیگر صلاح نیست روی نیمکت کاترین بنشینم

وی درمورد شهرآورد پرتحرک و پربرخورد مازندران افزود: با توجه به اینکه بازی را بسیار خوب شروع کردیم و گل اول را بر اساس برنامه‌ریزی‌ها زودهنگام زدیم ولی یک پنالتی از نقطه یک را از دست دادیم و در ادامه موقعیت‌های زیادی را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

کردی تصریح کرد: در این دیدار دوباره اسیر قانون نانوشته‌ای از فوتسال شدیم که اگر گل نزنید گل می‌خورید و نتیجه را از دست می‌دهید.

سرمربی مستعفی تیم فوتسال قند کاترین آمل بیان کرد: در روزی که یکی از استانداردترین داورها را شاهد بودیم در صحنه آخر توپ به دست بازیکن قند کاترین برخورد نداشت و به اشتباه پنالتی تشخیص داده شد.

وی با اعلام اینکه در خارج خانه نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از همه مردم مازندران و شهرستان آمل عذرخواهی می‌کنم، ادامه داد: به نظرم آخرین بازی بود که بر روی نیمکت کاترین به عنوان سرمربی حضور داشتم و با توجه به شرایط پیش آمده صلاح نیست دیگر در تیم کاترین فعالیت داشته باشم هرچند این موضوع را با مدیرعامل تیم در جریان گذاشتم و همیشه عادت دارم صادقانه کار کنم.

*افکار، امواج و انسان‌های منفی مانع نتیجه‌گیری بودند

کردی با اشاره به اینکه دیگر شرایط برای همکاری در تیم فوتسال کاترین مهیا نیست، ادامه داد: تا زمانی که برخی افکار و امواج منفی و انسان‌های منفی در کنار تیم باشند به نتیجه نمی‌رسیم.

وی متذکر شد: معتقدم هنوز به مرز تیم شدن نرسیدیم و دلیل اینکه توپ‌ها گل نمی‌شود نیز این دو مسئله است.

کردی با اشاره به اینکه تیم قند کاترین جوان است و خیلی توپ‌ها را بازیکنان نمی‌توانند تبدیل به گل کنند، یادآور شد: برای این بازی چندین بازیکن کلیدی خود را نداشتیم ولی جوانان خوبی داریم و موقعیت‌های گل خوبی ایجاد می‌کنند اما در پایان نمی‌توانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

*استعفای «کردی» راهی برای فرار از برکناری

وی گفت: برای همه مسؤولان، عوامل فنی و بازیکنان تیم فوتسال قند کاترین در ادامه لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آرزوی موفقیت می‌کنم.

در جلسه اخیر هیأت مدیره باشگاه کاترین آمل، با استعفای سرمربی و اعضای کادر فنی پس از کسب نتایج ضعیف موافقت شده و اعلام شد: پس از بررسی‌های مختلف نسبت به معرفی سرمربی جدید، در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‎‌شود.

البته چندی قبل مسعود محمدی سنگربان ملی‌پوش قند کاترین که در فصل نقل و انتقالات با پیوستن به جمع آملی‌ها گرد و خاک کرده بود، از حضور در تمرینات سر باز زد و باشگاه در اطلاعیه‌ای مبنی بر سؤوالات متعدد در مورد عدم حضور محمدی در تمرینات گروهی، تیمی و مسابقات، اعلام کرد: این بازیکن پس از دیدار هفته سوم لیگ برتر مقام گیتی‌پسند اصفهان خودسرانه تمرینات تیم را ترک کرد و پس از آن با حضور در دفتر باشگاه، استعفای کتبی خود را از همراهی قند کاترین تقدیم مدیرعامل باشگاه کرد.

*توافق ۲ ساله جواد اصغری‌مقدم با نماینده فوتسال آمل

پس از مذاکرات متعدد آملی‌ها با مربیان نام‌آشنای فوتسال کشور، جواد اصغری‌مقدم روز گذشته هدایت قند کاترین را برای دو فصل قبول کرد و به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد.

اصغری مقدم که اصالتا اهل مازندران است، از هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران بر روی نیمکت تیم فوتسال قند کاترین آمل می‌نشیند و تاکنون سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه و دبیری تبریز را عهده‌دار بود همچنین این مربی در دوران بازی در تیم ملی فوتسال ایران نیز برای کشورمان در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به میدان رفته است.

همه ورزش‌دوستان مازندرانی منتظر هستند تا ساعت ۱۷ فردا جمعه ۲۱ مرداد شاهد رونمایی تفکرات سرمربی جدید تیم فوتسال قند کاترین در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل مقابل تیم چیپس کامل مشهد باشند که در قعر جدول لیگ برتر به همراه نماینده آمل با کسب یک امتیاز از فانوس به دستان بوده و انتهای جدول را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/غ

نظر شما