شناسهٔ خبر: 55562328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون بوکس | لینک خبر

همدردی کادرفنی تیم ملی جوانان با خانواده مرحوم روستایی

کادرفنی تیم ملی جوانان بوکس ایران در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمد امین روستایی، با خانواده او همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، کادرفنی تیم ملی جوانان کشورمان به دنبال درگذشت ناگهانی محمد امین روستایی با ارسال پیامی درگذشت این ملی‌پوش کشورمان را تسلیت گفت.

 

در متن پیام اعضای کادرفنی تیم ملی بوکس کشورمان آمده است:

 

" این روزها خانواده بوکس و اعضای تیم ملی جوانان لحظات سخت و دشواری را پشت سر می‌گذارند. داغ یکی از فرزند بوکس ایران آنچنان سخت و سنگین است که جز پناه بردن به رحمت و مهربانی خداوند هیچ تسکینی برای آن وجود ندارد.

 

مدت همکاری کادرفنی تیم ملی بوکس جوانان با محمدامین روستایی بسیار کوتاه بود، اما در همین مدت کوتاه چنان حضور او تاثیرگذار بود که هیچگاه مهربانی و خنده‌هایش از ذهن ما پاک نخواهد شد.

 

اعضای تیم ملی جوانان و کادرفنی تیم ملی با اندوهی بسیار درگذشت محمد امین را به خانواده محترم و بزرگوار روستایی تسلیت می‌گوید و اعلام می‌دارد که درد این داغ برای ما نیز کمتر از آنها نیست، اما مثل همیشه در مقابل تقدیر خداوند سر تعظیم فرود می‌آوریم و از پروردگار  متعال خواستار صبری جمیل برای خانواده آن عزیز هستیم.

 

محمد امین روستایی همواره یکی از اعضای تیم ملی بوکس جوانان ایران خواهد بود و یاد او هیچ وقت از ذهن اعضای کادرفنی و دوستانش فراموش نخواهد شد. "

نظر شما