شناسهٔ خبر: 55561634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

دستور کار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده/ تعیین تکلیف نقل و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درباره نقل و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستور کار نمایندگان در جلسات علنی هفته آتی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، در روزهای یکشنبه (23 مرداد) و سه‌شنبه و چهارشنبه (25 و 26 مرداد) جلسه علنی دارد.

دستور کار نمایندگان در جلسات علنی هفته آتی به شرح ذیل است:

-ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی درباره نقل و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی.

-گزارش کمیسیون قضایی درباره طرح حمایت از مالکیت صنعتی، ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری اعاده شده از شورای نگهبان.

-بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح بانکداری جمهوری اسلامی.

-رسیدگی به گزارش کمسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی.

- بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش با هدف تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و طرح ساماندهی و تامین و تربیت نیروی انسانی.

-بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی.

-ارزیابی گزارش کمسیون عمران درباره طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری‌ها.

-رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی درباره کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی و لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران.

*سوال

- رسیدگی سؤال مهدی عسگری، نماینده البرز از بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان نیز در دستورکار جلسات هفته آتی نمایندگان قرار دارد.

-گزارش نهایی کمیسیون صنایع درباره تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان، گزارش کمیسیون عمران با موضوع فروریزش ساختمان متروپل آبادان، گزارش کمیسیون آموزش مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی نیز در جلسات علنی هفته آینده قوه مقننه بررسی می‌شود.

-بررسی تقاضای دو فوریت طرح الزام دولت به فعالسازی دیپلماسی اقتصادی نیز هفته آینده در دستورکار نمایندگان است.

منبع: تسنیم

نظر شما