شناسهٔ خبر: 55561502 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

رزرو تور مشهد قطار فدک با 40 درصد تخفیف (هتل های 5 ستاره)

صاحب‌خبر -

قطار برای سفر به مشهد یک گزینه امن و راحت است و قطارهای فدک با برخورداری از امکانات رفاهی متفاوت، سرویس پذیرایی، وعده شام و ناهار و مهمانداران آموزش دیده، بهترین قطار برای سفر به شهر مقدس مشهد هستند. در صورتی که می خواهید تور مشهد با قطار فدک را رزرو کنید، در این مطلب برای رزرو تور راهنمایی می شوید. همچنین هتل های 5 ستاره مشهد هم معرفی خواهند شد که در زمان خرید تور می توانید درخواست هتل 5 ستاره دهید. همراه ما باشید.

خرید تور مشهد

رزرو تور مشهد قطار فدک با 40 درصد تخفیف (هتل های 5 ستاره)

مشهد از زیباترین شهرهای کشورمان است که با جاذبه های گردشگری و توریستی خود توانسته است به یکی از بزرگ ترین شهرهای مسافر پذیر تبدیل شود. مشهد به مردمانی مهمان نواز و خونگرم شهرت دارد و به واسطه وجود حرم مقدس رضوی در این شهر، بسیاری از آژانس های مسافرتی تور این شهر را برگزار می کنند تا مردم بتوانند با هزینه ای مناسب از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) زیارت کنند و از گشتن در مناطق توریستی و گردشگری این شهر لذت ببرند.

تور مشهد، از پر فروش ترین تورهای داخلی است و مردم از نقاط مختلف کشور به این شهر مسافرت می کنند. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید، می توانید بهترین تورهای مشهد را با 40 درصد تخفیف از آژانس هواپیمایی ندابال آسمان تهیه کنید تا تجربه یک سفر معنوی، منظم و مدیریت شده را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

آژانس ندابال، تور مشهد را با قطار فدک هم برگزار می کند شما با خرید این تور، می توانید سفر بی خطری به شهر زیبای مشهد داشته باشید و در هتل های 5 ستاره شهر که نزدیک به حرم هم هستند، اسکان بگیرید.

تور مشهد قطار فدک

سفر با قطار یکی از روش های مسافرت به مشهد است که به دلیل امنیت بالا، اوقات خوشی را برای مسافران به یادگار می گذارد. در سفر با قطار به مشهد می توانید در تخت استراحت کنید و در طول مسیر خسته نشوید. قطار فدک، از بهترین قطار ها برای مسافرت است و خدمات با کیفیتی را برای مسافران فراهم کرده است.

قطارهای فدک از لحاظ کلاس سفری در سه کلاس دسته بندی می شوند که از لحاظ خدمات تفاوت هایی دارند.

  • قطار فدک کلاس عادی (آکونومی) : قطار فدک کلاس عادی امکانات متنوعی دارد که از جمله آنها شامل سرو غذای سبک و نوشیدنی گرم است. لوازم خواب با حجم کم و بهداشتی نیز به صورت رایگان در اختیار مسافر قرار می گیرند.

  • قطار فدک با کلاس تجاری : قطار فدک کلاس تجاری سرویس خواب با کیفیتی به نسبت سایر قطار ها دارد و مسافرانی که دارای معلولیت هستند می توانند درخواست ویلچر داشته باشند. برای مسافران دارای کودک زیر دو سال نیز گهواره در نظر گرفته شده است.

  • قطار فدک کلاس ویژه : قطار فدک کلاس ویژه انواع غذای اصلی، پیش غذا و نوشیدنی های گرم و سرد دارد و مهمانداران با نوشیدنی از مسافران استقبال می کنند. کوپه ها مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته هستند و مسافران می توانند فیلم و موسیقی انتخاب کنند

  • قطار فدک کلاس عصرانه : قطار فدک کلاس عصرانه یکی از کلاس بندی های این قطار است و همانطور که از نام این کلاس انتطار می رود، در اوقاتی امکان خرید بلیط کلاس عصرانه وجود دارد که زمان سفر شما در عصر هر روز از هفته باشد.

  • کلاس تور با هتل : اگر با قطار های فدک زیاد سفر کرده باشید حتما اسم قطار فدک با هتل به گوشتان خورده است که خدماتی بیشتر ارائه می کنند. صبحانه در بوفه، سرویس های رفت و برگشت به حرم، خدمات ناهار و شام، خدمات حمل و نقل ایستگاهی و...از امکانات کلاس تور با هتل است.

انواع تور های مشهد با قطار فدک

تور مشهد از تهران بیشترین مسافر را دارد اما مجموعه مسافرتی ندابال آسمان تور این شهر را برای شهرهای دیگر هم اجرا می کند که در ادامه توضیح می دهیم :

رزرو تور مشهد قطار فدک از تهران

اگر از تهران می خواهید به مشهد مسافرت کنید، تور مشهد با قطار فدک که توسط آژانس ندابال آسمان برگزار می شود، بهترین انتخاب برای شماست و می توانید با استفاده از این تور در هتل های 5 ستاره مشهد اقامت داشته باشید.

رزرو تور مشهد قطار فدک از اصفهان

شهر اصفهان هم از مبداهای پر متقاضی برای تور مشهد است و به همین دلیل، آژانس ندابال تور مشهد از اصفهان را با قطار ارائه کرده است و شما اصفهانی های عزیز برای رزرو تور کافیست با این آژانس تماس بگیرید تا از شرایط و تخفیفات مطلع گردید.

رزرو تور مشهد قطار فدک از شیراز

شیرازی ها نیز از طرفداران تور مشهد هستند و ندابال در آژانس مسافرتی خود امکان رزرو تور مشهد از شیراز را با قطار فراهم کرده است تا مردم این شهر بتوانند در راحت ترین حالت ممکن به شهر مقدس مشهد سفر کنند.

رزرو تور مشهد قطار فدک از کرمانشاه

از مبدا کرمانشاه یک قطار به سمت مشهد حرکت می کند و اگر می خواهید با تور به این شهر سفر کنید، پیشنهاد می کنیم از تور مشهد آژانس ندابال استفاده کنید تا سفر راحتی را تجربه نمایید.

رزرو تور مشهد قطار فدک از تبریز

روزانه چند قطار از مبدا تبریز به سمت مشهد حرکت می کنند و آژانس ندابال آسمان هم چندین تور مشهد از تبریز با قطار را برای آذری زبان های این شهر برگزار می کند.

به جزء شهرهایی که ذکر شد، هموطنان اهوازی، بوشهری، کرمانی و یزدی هم می توانند از تور مشهد آژانس مسافرتی ندابال آسمان بهره مند شوند. برای رزرو تور و ثبت نام کافیست به سایت این آژانس مراجعه کنید، مبدا و مقصد را انتخاب نمایید، هتل مدنظرتان را تعیین نمایید و تاریخ رفت و برگشت خود را هم مشخص کنید تا تورهای موجود به شما ارائه شوند.

بهترین زمان رزرو تور مشهد قطار فدک

حتما به عنوان گردشگر دوست دارید در بهترین شرایط آب و هوایی به مشهد سفر کنید و بخاطر سرما یا گرمای زیاد لذت سفر به کامتان تلخ نشود. بهترین شرایط آب و هوایی شهر مشهد، فصل بهار و اواخر تابستان است شما هم می توانید تور مشهد خود را در یکی از این ایامی که ذکر شد، خریداری کنید.

ویژگی های بهترین تور مشهد

با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که آژانس های مسافرتی زیادی در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می کنند و انواع تورهای مسافرتی را برگزار می نمایند اما بهترین ویژگی های یک تور چیست ؟ در ادامه ویژگی هایی را بیان می کنیم که از ویژگی های بهترین تور مشهد هستند :

برنامه ریزی دقیق برای تور مشهد

یک تور خوب مشهد توری است که تمام برنامه ریزی آن به طور دقیق مشخص باشد و شما از روند سفر مطلع باشید. یعنی بدانید که در کدام هتل اقامت خواهید داشت، چند شب در سفر هستید، از کدام جاذیه های گردشگری دیدن می کنید، برنامه صبحانه، ناهار و شام چیست و موارد این چنینی ...

بنابراین اگر مجری برگزار کننده تور، برنامه ریزی مشخصی نداشته باشد متاسفانه خاطره خوبی از سفر خود به مشهد نخواهید داشت.

اعتبار آژانس مسافرتی تور مشهد

تعداد آژانس های مسافرتی که تور مشهد را برگزار می کنند، زیاد هستند و شما باید آژانسی را انتخاب کنید که از اعتبار آن مطمئن باشید. یک آژانس مسافرتی معتبر، تورهای مسافرتی با کیفیت و با قیمت های مختلف ارائه می کند تا مسافر بتواند با توجه به بودجه خود، اقتصادی ترین تور را انتخاب کند.

آژانس مسافرتی معتبر هم تور داخلی برگزار می کند مثل تور مشهد، تور کیش و .. و هم تور خارجی. بنابراین شما امکان انتخاب تور را از نقاط مختلف کشور دارید. 

رزرو تور مشهد قطار فدک با 40 درصد تخفیف (هتل های 5 ستاره)

وسایل نقلیه با کیفیت برای خرید تور مشهد

در زمان خرید تور مشهد باید بررسی کنید که با چه وسیله نقلیه ای سفر خواهید کرد؟ آیا قطار خوبی برای سفر انتخاب شده است؟ امکانات قطار چیست؟ قطار در مسیر حرکت در کدام شهرها ایست می کند؟ به همین دلیل است که برای انتخاب تور مشهد نباید فقط قیمت را فاکتور قرار دهید زیرا ممکن است یک آژانس مسافرتی با قیمتی پایین تر تور را برگزار کند ولی قطار مناسب نباشد.

طیف گسترده قیمت های تور مشهد

آژانس مسافرتی معتبری که تور مشهد برگزار می کند، طیف گسترده ای از قیمت ها دارد تا مسافر بتواند با در نظر گرفتن هزینه ها، متناسب با بودجه خود تور را انتخاب کند. طبیعتا قیمت توری که در هتل 5 ستاره اسکان دارد با قیمت تور هتل 3 ستاره متفاوت است یا اینکه نوع قطار هم در تعیین قیمت تور تاثیر گذار می باشد. همچنین بیشتر شدن تعداد روزهای سفر هم باعث افزایش قیمت تور مشهد می شوند.

رزرو تور مشهد قطار فدک با 40 درصد تخفیف (هتل های 5 ستاره)

مقایسه تور مشهد با قطار و هواپیما

احتمالا شما هم دچار سردرگمی هستید که با قطار به مشهد سفر کنید یا هواپیما. تور مشهد با قطار و سفر به این شهر با هواپیما تفاوت هایی دارند و هر کدام شامل مزایا و معایبی هستند که در ادامه شرح می دهیم :

  • بلیط قطار از هواپیما ارزان تر است و هزینه تور هم کمتر می شود.
  • مسیر سفر با قطار لذت بخش تر است
  • مدت زمان سفر با قطار بیشتر است و ساعت های بیشتری از تور صرف رفت و برگشت می شود.
  • خستگی سفر با قطار بیشتر است زیرا ساعات زیادی در مسیر هستید.

نظر شما