شناسهٔ خبر: 55560751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پول شارلوا به‌زودی در حساب آبی‌ها

بازگشت حسین‌زاده به استقلال هرگز اتفاق نمی‌افتد

برخلاف برخی شایعات فضای مجازی، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن شارلوا است و او به استقلال برنمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نخستین خرید تابستانی فصل گذشته فرهاد مجیدی، امیرحسین حسین زاده بود. بازیکن جوانی که از سایپا به استقلال آمد و چهره شد. درخشش این بازیکن در لیگ قبل سبب شد تا باشگاه شارلوا برای جذب این بازیکن اقدام کند و در نهایت نیز این وینگر جوان راهی بلژیک شد.

در قرارداد حسین زاده بندی وجود داشت مبنی بر اینکه او می تواند با پرداخت مبلغ 250 هزار دلار از استقلال جدا شود و او نیز با استناد به همین موضوع، راهی بلژیک شد اما با وجود گذشت بیش از یک ماه، هنوز رقم مذکور به حساب آبی ها ننشسته است.

یک رسانه بلژیکی چند روز پیش از مشکلات شارلوا برای پرداخت این مبلغ سخن گفت و شایعاتی درخصوص احتمال بازگشت حسین زاده به استقلال نیز به میان آمد که البته این مسئله صحت ندارد.

طبق اعلام مدیربرنامه های حسین زاده، شارلوا توانسته است مبلغ بند فسخ این بازیکن را به حساب استقلال واریز کند و اکنون تنها مسئله زمان در میان است و اینکه چه زمانی 250 هزار دلار اعلام شده، به حساب آبی ها بنشیند.

بدین ترتیب پیوستن حسین زاده به شارلوا قطعی است و این تیم بلژیکی در انتظار تأییدیه نهایی از نشستن مبلغ 250 هزار دلار به حساب استقلال است تا قرارداد وینگر جوان خود را به صورت رسمی اعلام کند.

نظر شما