شناسهٔ خبر: 55560468 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

گزارش آگهی

برج خنک کننده در تهران

علاوه برتامین قطعات و اجزای جانبی مکان مناسب جهت تولید برج خنک کننده بسیار مهم می باشد. محل ساخت دستگاه باید از استانداردهای لازم برای مونتاژ، تولید و تست این تجهیز برخوردار باشد.

صاحب‌خبر -

شرایط اقلیمی در تولید قطعات فایبرگلاس برج های خنک کننده ایجاب می کند تا این اجزا در محیطی با تابش نور خورشید ساخته شوند. موضوع مهم دیگر در فرآیند تولید برج خنک کننده در فراهم نمودن شرایط تست های مختلف بر روی دستگاه می باشد. یکی از مهمترین تست های تولیدی کولینگ تاور، آبگیری دستگاه به منظور رفع نشتی های لازم در قسمت های مختلف بدنه می باشد. بسیاری از سازندگان برای رفع این موضوع و انجام تست های مختلف نیازمند یک منبع آبی جهت تست آبگیری همانند یک حلقه چاه می باشند.

دلیل مرکزیت تهران در تولید برج خنک کننده

مهمترین دلیل برای تولید برج خنک کننده در تهران شرایط جغرافیایی این شهر نسبت به سایر مناطق کشور می‌باشد. کاهش هزینه های حمل و نقل، ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش و خرید مطمئن از جمله دستاوردهای تولید برج خنک کننده در استان تهران می‌باشد. امروزه نیز تهران قطب مرکزی سیستم های تهویه مطبوع مرکزی چیلر در آپارتمان‌ها و ساختمان‌های گوناگون قلمداد می‌شود. درواقع تامین قطعات جانبی دستگاه های سرمایشی، ارائه خدمات پس از فروش و سایر موارد را در دسترس شرکت های سازنده کولینگ تاور قرار داده است. البته تامین قطعات جانبی برج های خنک کننده در فرآیند ساخت مانند خرید موتور این دستگاه در تهران شرایط تولید را بهبود بخشیده است. سازندگان برج های خنک کننده نیز با کاهش هزینه های حمل و نقل خرید اجزای جانبی توانسته اند گام بزرگی را در راستای کاهش قیمت فروش برج خنک کن بردارند.

استفاده از برج خنک کننده وکارایی آن

برج خنک کننده دستگاهی کاربردی جهت دفع حرارت و ایجاد برودت است که در سازمان ها، کارخانجات، پالایشگاه ها، آپارتمان ها و ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. برج خنک کن نوعی مبدل حرارتی است به صورتی که آب گرم را با برقراری تماس بین آب و هوا خنک می کند. به همین دلیل برای دفع گرما از سیستم های تبرید، تهویه مطبوع و فرآیند صنعتی از کولینگ تاورها استفاده می شود. این برج ها کم هزینه ترین سیستمی هستند که به صورت آب کار می کنند و میزان هدر رفتن آب گرم در آن ها بسیار کم است. برج خنک کننده با ایجاد سطح وسیع تماس آب با هوا، تبخیر را آسان می کند و باعث خنک شدن سریع آب می گردد.  عمل خنک سازی در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، درحالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می گردد.

برج خنک کننده در تهران

برج های خنک کننده به عنوان کم هزینه ترین سیستم های خنک کننده شناخته می شوند و میزان مصرف آب در آن حدود ۵% می باشد که در برابر سیستم های خنک کننده آب از مصرف آّب کمی برخوردار است، همچنین آب گرم شده در برج خنک کننده به میزان بسیار کمی هدر می رود. برج های خنک کننده معمولا آب را تا ۲ الی ۳ درجه ی سانتیگراد نسبت به دمای مرطوب محیط، خنک می کنند. این دمای رطوبت محیط بسته به میزان رطوبت هوا، کمتر از دمای خشک محیط می باشد.

مزایای عملکرد برج خنک کننده فایبرگلاس چیست؟

موارد استفاده و ظرفیت برج خنک کننده خشک و تر در بحث مزایا و معایب باید در نظر گرفته شود. در ظرفیت های بزرگ و پالایشگاهی معمولا برج خنک کننده های خشک کارکرد و مزیت بیشتری دارند. مصرف انرژی برج های خنک کننده خشک بالاتربوده وهزینه اولیه برج خنک کننده خشک و همچنین ابعاد و جایگیری آن بیشتر است. در ظرفیت های خیلی کوچک برج خنک کننده ها از نوع خشک تولید و بکار گرفته می شوند.

۱- برج خنک کننده فایبرگلاس به واسطه ویژگی ها و مزایای بسیاری که دارد توانسته است محبوبیت زیادی در بین خریداران و کارفرمایان به خود جلب کند. نکته قابل توجه در  مورد برج های خنک کننده این است که بدنه فایبرگلاس برج خنک کننده فایبرگلاس در مقابل تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) و نیز شرایط جوی متغیر از تابستان تا زمستان کاملا پایدار و مقاوم بوده و رنگ بدنه فایبرگلاس آن به دلیل روش ساخت و رنگ آمیزی در مقابل تابش نور خورشید تغییر نمی‌کند. همچنین، ضخامت فایبرگلاس بدنه و تشتک برج خنک‌کننده فایبرگلاس با توجه به روش تولید آن به صورت مناسب و مقاوم انتخاب می‌گردد. به طور کلی، المان های انتقال حرارت برج خنک کننده در اشکال و انواع مختلف تولید می شوند و دارای راندمان انتقال حرارت بسیار بالا می‌باشند.

۲- زنگ نزدن بده فایبرگلاس از دیگر مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس می باشد. عدم وجود خوردگی در بدنه فایبرگلاس برج خنک کننده باعث عمر بالای این دستگاه می گردد. فایبرگلاس از دسته موادی است که به هیچ عنوان توسط نور خوشید و اکسیداسون تجزیه نمی گردد.

برج خنک کننده در تهران

۳- دستگاه برج خنک کننده فایبرگلاس، طول عمر بالاتر نسبت به سایر برج های خنک کننده دارد که این امر را می توان بزرگترین مزیت برج خنک کننده فایبرگلاس دانست. سایر برج ها به دلیل استفاده از فلزات در ساخت بدنه بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می شوند و این بزرگترین دردسری است که هر واحد صنعتی با آن روبرو می شود. این در حالی است که اگر در ساخت این خانواده از دستگاه ها از فایبرگلاس استفاده شود نه تنها دیگر خبری از زنگ زدگی نخواهد بود بلکه طول عمر بالاتر و هزینه های نگه داری کمتری را نیز در آینده خواهد داشت و این می تواند برای واحد صنعتی بسیار مهم و ضروری باشد.

۴- حمل و نقل برج خنک کننده فایبرگلاس آسان است و می توان در دو نوع برج خنک کننده به صورت مونتاژ شده در کارخانه و دمونتاژ شده در کارخانه تولید و نصب کرد. همچنین با توجه به این که نگهداری برج خنک کننده فایبرگلاس راحت تر و به صرفه تر است. این نوع برج خنک کننده آب اکثرا در کارخانجات کوچک و بزرگ، ادارات و سازمان ها حتی آپارتمان ها و برج های مسکونی مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد.

۵- یکی دیگر از مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس نسبت به سایر انواع برج های خنک کننده مقاومت بالای فایبرگلاس در برابر اشعه UV خورشید می باشد.

فروش انواع برج خنک کننده در تهران

میزان لایه های رزین مصرفی و گرید مواد اولیه، به نوبه‌ی خود در کاهش یا افزایش قیمت کولینگ تاور فایبرگلاس موثر خواهد بود. نوع مواد اولیه بسته به جنس بدنه دستگاه متفاوت است. مثلاَ کولینگ تاور فایبرگلس از ترکیب الیافی و مواد اولیه ساخته می شود. این درحالیست که برج های فلزی از ورقه های آماده گالوانیزه گرم تولید می شوند. نوع جریان و آرایش برخورد سیال و هوا (جریان موافق، جریان مخالف، جریان طبیعی، جریان متقاطع، جریان مکانیکی و...) نیز در تعیین قیمت نهایی سیستم های کولینگ موثر می‌باشد.

گروه کاخانجات دماگستر تولید کننده انواع برج خنک کننده با متریال فایبرگلاس به صورت مخروطی یا مکعبی، مدارباز یا مداربسته و همچنین تامین کننده قطعات کولینگ تاور در تهران می باشد. برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس شرکت : ۰۲۱۲۲۳۰۷۹۸۱   - ۰۹۱۲۰۵۳۹۸۶۲

نظر شما