شناسهٔ خبر: 55560342 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سخنگوی آتش نشانی تهران:

یک فوتی در آتش سوزی کارگاه ذوب قیر

باشگاه خبرنگاران جوان

ملکی گفت: پس از اطفاء کامل حریق در کارگاه ذوب قیر در جاده اسلامشهر جسد جوان 18 ساله از درون حوضچه قیر مایع پیدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی آتش نشانی تهران در خصوص حادثه آتش سوزی کارگاه ذوب قیر گفت: ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه شب گذشته آتش سوزی در یک کارگاه ذوب قیر در جاده اسلامشهر به آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و مشاهده می‌شود در یک کارگاه ذوب قیر جامد که دو مخزن ایستاده ۸ هزار لیتری وجود دارد که محل نگه داری قیر‌های جامد بود و به قیر مایع تبدیل می‌شدند و از طریق یک حوضچه زمینی وارد بشکه‌ها و بسته بندی‌های کوچک‌تر تقسیم می‌شدند.

وی ادامه افزود: مشاهدات نشان می‌داد انفجاری در آن قسمت رخ داده که باعث انفجار هر دو مخزن شده بود و زمانی که آتش نشانان رسیدند هر دو مخزن کاملا شعله ور بود و یکی از مخازن به علت شدت حرارت حالت نیمه واژگون گرفته بود و باعث شده بود که قیر مذاب به داخل حوضچه کناری وارد شود.

جلال ملکی گفت: سقف شیروانی کارگاه مجاور بر اثر پاشیده شدن قیر شعله ور، باعث آتش سوزی شده بود که آتش نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند آتش تحت کنترل خود قرار دهند.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار کرد: به گفته مالک یک کارگر اطراف مخزن در حال کار بوده که پس از اطفاء کامل حریق عملیات جستجو آغاز شد و جسد این جوان ۱۸ ساله داخل حوضچه قیر مایع پیدا و خارج کردند.

نظر شما