شناسهٔ خبر: 55559112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«خاروغ» میزبان همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری «پامیر اینوست – 2022»

روز های 17-18 آگوست در شهر خاروغ، مرکز استان بدخشان تاجیکستان با شرکت سرمایه گذاران داخلی، خارجی و شرکای رشد همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری تحت عنوان «پامیر اینوست» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، روزهای 17-18 آگوست در شهر خاروغ، مرکز استان مختار کوهستان بدخشان تاجیکستان همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری، برپا می‌شود.

کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان با اعلام این مطلب گفت که قرار است این رویداد با مشارکت گسترده سرمایه گذاران خارجی، سازمان‌های بین المللی، شرکای رشد و نمایندگان وزارت و نهادها برگزار شود.

هدف این همایش جذب سرمایه برای توسعه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی این منطقه کوهستانی تاجیکستان و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان بدخشان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

گفتنی است که چنین همایش‌هایی در استان بدخشان از سال 2011 میلادی برگزار می‌شوند. در همایش تجاری و سرمایه گذاری که در 6 آگوست 2019 برپا شده بود، بیش از 150 سرمایه گذار و تاجر، از جمله روسا و مسئولان دولتی، سرمایه گذاران از ایالات متحده، کانادا، پاکستان، افغانستان، هند و چین، همچنین گروهی تاجران از شهر دوشنبه، استان بدخشان، سغد و ختلان شرکت کرده بودند.

همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری گذاری «پامیر اینوست 2022» شامل بخش‌های مختلفی از جمله صنعت، انرژی، گردشگری است و انتظار می‌رود که شرکت کنندگان در آن راه‌های جذب سرمایه را برای توسعه اقتصادی استان بدخشان، بررسی کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما