شناسهٔ خبر: 55559081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

طی پیام‌هایی جداگانه صورت گرفت؛

تسلیت رئیسی درپی درگذشت برادر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و همسر شهید اردستانی

رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه درگذشت برادر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین همسر شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت برادر آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی مسئلت کرد.

متن پیام ‌رئیس‌جمهور به شرح زیر است:
 
"بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی (دامت برکاته)
 
نماینده محترم مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری
 
درگذشت اخوی بزرگوارتان موجب تأثر خاطر گردید.
 
با عرض تسلیت به حضرتعالی، خانواده محترم آن مرحوم و سایر بستگان معزز، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسالت دارم.
 
سید ابراهیم رئیسی
 
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران"
 
همچنین رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، آورده است: این مادر مؤمنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی فداکار مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر گرامی شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر فراوان گردید.

بی‌تردید رشادت‌ها و قهرمانی‌های مجاهدانی همچون خلبان شهید اردستانی در مقاطع حساس دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سایه همراهی‌ها و حمایت‌های بی دریغ چنین بانوان صبور و فداکاری بود که عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

این مادر مؤمنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت به خاندان گرامی اردستانی، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای همه بازماندگان معزز صبر و بردباری مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران"

نظر شما