شناسهٔ خبر: 55558963 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

واکنش ۱۶ دفتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان کشور به نامه یکی از سران فتنه؛

این جنس سخنان و هم‌نوایی با منافقین تنها نشان از پستی مطلق است!

۱۶ دفتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه‌ای به نامه یکی از سران فتنه واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ؛ ۱۶ دفتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه‌ای به نامه یکی از سران فتنه واکنش نشان دادند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: موسوی با این اقدام بار دیگر تکلیف خود را در مواجهه با امنیت کشور به روشنی مشخص کرده است و حال این سران اصلاح‌طلب، حامیان همیشگی موسوی، هستند که باید نسبت خود را با این افاضات و موسوی امروز تعیین کنند و در صدر آنان نیز رئیس جمهور و دولت‌مردان سابق قرار دارند که ضرورت دارد ضمن اعلام مواضع خود مرزبندی روشنی با فتنه‌گران داشته باشند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.
سوره مبارکه الصف آیه ۸

به برکت انقلاب اسلامی و نگرش آن به مقوله آزادی بیان، امروز در زمانه‌ای زیست می‌کنیم که افراد آزادانه و حتی در رادیکالی‌ترین حالت ممکن، انتقادات و نظرات خود نسبت به سیاست‌های خرد و کلان جمهوری اسلامی را بیان می‌کنند و حتی آنان که مدعی عدم وجود آزادی در جامعه هستند امروز وقیحانه‌ترین سخنان را با سوءاستفاده از آزادی‌های بی حد و مرز بیان کرده و از هم‌صدایی با تروریست‌های داعشی و توهین به مدافعان ملت هم ابایی ندارند.

روز گذشته متنی از میرحسین موسوی، از سران فتنه ۸۸، منتشر شد که در آن شاهد عبارات توهین‌آمیز متعدد، بعضاً سخیف و متضاد با امنیت ملی و آرامش ملت بودیم. کسی که ۱۳ سال پیش با ادعای واهی تقلب نظم کشور را ماه‌ها بر هم زد و به تبع آن امنیت مردم را نیز مختل کرد و حتی مسبب ریختن خون افراد بی‌گناه بسیاری شد حالا علیه کسی سخن می‌گوید که چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزها خود را به سپر بلای امنیت مردم بدل کرده است.

بدا به حال او که سزای سرداران پرافتخار را جان دادن در غربت می‌داند غافل از آنکه شهادت برای دفاع از حق و ایمان در میدان جنگ و دور از منزل و به دست اشقیای زمانه راه و رسمی است که از آزاده‌ترین انسان تاریخ، حسین بن علی علیه السلام میراث‌دار شده‌اند و پس از گذشت ۱۴۰۰ سال از رشادت و قیام سیدالشهدا علیه السلام هنوز خون شهدای اسلام نه تنها جبهه حق و باطل، که جبهه خودی‌ها را از منافقین و غیرخودی‌های فتنه گر سوا می‌کند. کوچکترین پاداش دنیوی آن سردار پرافتخار و تمامی مدافعین حرم که به دست داعش به شهادت رسیدند، جاودانگی نامشان تا ابد است؛ اما سزای قانون‌شکنان، برهم زنندگان امنیت کشور و خائنین به ملت ایران چیست؟ تاریخ گواهی می‌دهد که جملگی یا به فراموشی محض سپرده خواهند شد و یا تا ابد به‌عنوان دشمنان این مرز و بوم از آنها یاد خواهد شد و نامشان مترادف با خائنین به مردم و میهن در اذهان خواهد ماند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در این نوشتار این است که موسوی به وضوح پا را از ضدیت و مقابله‌ی با جمهوری اسلامی فراتر گذاشته و همانند ۱۳ سال پیش دوباره در مقابل کشور و مردمش ایستاده و این بار کلمات او هستند که جملگی خبر از ضد ایرانی بودن می‌دهند چرا که هر انسانی که ذره ای دل در گرو وطن خویش داشته باشد فارغ از آنکه با جمهوری اسلامی موافق است و یا مخالف می‌داند آنان که عیارانه و دلیرانه چشم روی آرامش خود بسته و کیلومترها دورتر از مرزهای ایران به مقابله با وحوش داعشی پرداختند تا دختران و پسران ایرانی در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شهرهای مختلف کشور از ترس تروریست‌های آمریکاساخته‌ی داعشی چشمانشان اشک‌ریزان نشود، قهرمانان ملی کشورند.

موسوی با این اقدام بار دیگر تکلیف خود را در مواجهه با امنیت کشور به روشنی مشخص کرده است و حال این سران اصلاح‌طلب، حامیان همیشگی موسوی، هستند که باید نسبت خود را با این افاضات و موسوی امروز تعیین کنند و در صدر آنان نیز رئیس جمهور و دولت‌مردان سابق قرار دارند که ضرورت دارد ضمن اعلام مواضع خود مرزبندی روشنی با فتنه‌گران داشته باشند.

و چند کلام پیرامون این عمل و عاقبت میرحسین موسوی؛ انسان همواره به مطرح کردن نام خود در عرصه‌های گوناگون خاصه در سپهر سیاسی یک کشور میل فراوان و انکار ناپذیری دارد و در راستای رسیدن به این هدف افراد دست به اقدامات گوناگونی می‌زنند اما این مسیری که موسوی برای حفظ و بقای نام خود در فضای سیاسی کشور پیش گرفته است نتیجه‌ای جز نمایش عمق رذالتش ندارد.

این جنس سخنان و هم‌نوایی با منافقین و تکرار صحبت‌های چندین سال پیش تروریست ها؛ آنان که ۱۷ هزار ایرانی را در وحشیانه‌ترین حالت ممکن به شهادت رساندند تنها نشان از پستی مطلق او دارد اما خوب است یادآور شویم به هر میزان که سخنان آن تروریست‌ها جدی گرفته شد و به دیده شدنشان کمک کرد به او نیز در این راستا کمک خواهد کرد.

البته بعید نیست موسوی تحت نفوذ دیگران و دشمنان ملت این مطالب را بیان کرده باشد و معاندین ایران از ضعف وی سوءاستفاده کرده و مواضع خود را به او دیکته کرده‌ باشند.

موسوی در ابتدای نوشتار خود تأکید کرد که «۱۱ سال و اند دوری، ما را بر عهدمان با آرمان‌های پیشین پابرجاتر کرده است».

این جمله خود نشان دهنده‌ی آنست که منتهی الیه شعارهای اغتشاشات سال ۸۸ نه اعتراض به نتیجه‌ی انتخابات بلکه تلاش برای خلع سلاح کردن کشور و بی‌دفاع شدن ملت ایران در مقابل گرگ‌ها و کفتار‌های مسلح شده توسط آمریکا و برخی دولت‌های خود فروخته و کینه‌دار از ایران در منطقه بود.

ما انجمن‌های اسلامی عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت مواردی که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد بالأخص توهین به شهدای مدافع حرم و قهرمانان ملی و در صدر آن توهین به سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی؛ از قوه‌ی قضائیه خواستاریم هر چه سریع‌تر محاکمه‌ی سران فتنه را در دستور کار خود قرار دهد و حتماً این دادگاه را علنی برگزار کند تا خیانت این مزدوران به تاریخ، هویت و امنیت ایران برای همه‌ی نسل‌ها آشکار شده و نسل‌های بعد نیز با درس گرفتن از تاریخ خود در مقابل خائنین هزارچهره هوشیار باشند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

نظر شما