شناسهٔ خبر: 55558522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رویداد ملی" تا ثریا" راهی به سوی شکوفایی اقتصادی

معاون سپاه امام رضا گفت:هدف از برگزاری رویداد ملی تا ثریا، پاسخگویی به نیاز‌های اولویت‌دار نظام اسلامی و مسائل استان‌ها در بخش‌های مختلف است.

صاحب‌خبر -

کفاش معاون علمی و فناوری سپاه امام رضا گفت:هدف از برگزاری رویداد ملی تا ثریا، پاسخگویی به نیاز‌های اولویت‌دار و فناورانه نظام اسلامی و مسائل استان‌ها در بخش‌های مختلف از جمله امنیت غذایی، کشاورزی و آب است.

او افزود: در رویداد ملی" تا ثریا" به دنبال شناسایی و حل مسائل اولویت دار استان توسط واحد‌های فناور در استان هستیم.

معاون علمی و فناوری سپاه امام رضا ادامه داد:در این رویداد زنجیره  تبدیل ایده به پدیده و پدیده به ثروت را خلق می‌کنیم این محصولات دانش بنیان دو ویژگی دارند.  فناوری و نوآوری و نیاز محوری و مساله محوری محصول از ویژگی های این محصولات دانش بنیان است.

کفاش بیان کرد: هدف از این رویداد ایجاد حلقه اتصالی بین طرح‌های فناورانه با سرمایه گذار است.

او تصریح کرد:از ۱۰۹ محصول معرفی شده به این رویداد ۱۵ محصول در کارگروه‌ها ارزیابی و جهت معرفی به سرمایه گزارمعرفی شدند

معاون علمی  سپاه امام رضا تاکید کرد:این رویداد تا پایان امسال در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد و طرح‌های برتر هر استان انتخاب و در نمایشگاهی که در مشهد برپا می‌شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کفاش اظهار کرد: در رویداد ملی تا ثریا مسائلی از شرکت‌های فناور و واحد‌های صنعتی و تولیدی احصا، عارضه یابی و برای حل آن‌ها راهکار ارائه می‌شود.در فرآیند برگزاری رویداد تا ثریا، متناسب با هر مساله واحد فناور و سرمایه‌گذار هم مشخص خواهد شد.

معاون علمی  سپاه امام رضا ادامه داد:در خراسان رضوی از مجموع ۴۰ طرح استانی، ۱۵ طرح فناوری شناسایی شده است که در زمینه تجاری‌سازی و تولید محصول هم مورد اقدامات حمایتی قرار می‌گیرند.

نظر شما