شناسهٔ خبر: 55558391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سپاه پاسداران مشکل تنش آبی را حل می‌کند

رئیس اداره آبفای تایباد گفت: پروژه آب رسانی باهدف پایان تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه به پیش می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد امین باباغیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه محرومیت زدایی در حوزه آب شرب با پیمانکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه اولیه در حال کار است و روستای کشکک با تعویض کامل شبکه توزیع و انشعابات در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره آبفای تایباد افزود: پروژه روستای دربند با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه اصلاح خط روستای خیابان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال کار است، همچنین در خصوص روستای پساوه که شامل احداث مخزن و تعویض شبکه توزیع می‌باشد، اسناد مربوطه به پیمانکار ارائه شده و بزودی تجهیز کارگاه خواهد شد.

وی گفت: پروژه محرومیت زدایی آب شرب یک پروژه ۳ ساله است که بعد از این سه سال تنش آبی در شهرستان به حداقل خواهد رسید، این در حالی است که قبل از ورود قرارگاه ۷ کیلومتر اصلاح شبکه توسط آبفا انجام شده بود.

باباغیبی با بیان اینکه ۳۵ درصد توان تولید آب شهرستان به ویژه در شهر مشهدریزه «پرت» دارد، گفت: طول شبکه توزیع شهرستان ۵۹۶ کیلومتر و خطوط انتقال ۵۴۸ کیلومتر است که حدود ۱۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده داریم، همچنین بر اساس الگوی مصرف سه ماهه مناطق شهری ما از الگوی مصرف استانی پایین‌تر و در مناطق روستایی از میانگین استان خیلی بالاتر است.

نظر شما