شناسهٔ خبر: 55558165 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

پروژه ناقص یا تکراری در آذربایجان شرقی افتتاح نمی‌شود

رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال در هفته دولت هیچ پروژه ناقص یا تکراری در استان افتتاح نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

تراب محمدی در نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، گفت: دولت سیزدهم دولت اخلاق مدار است و در تمام زمینه‌ها این اصل را رعایت می‌کند، بر این اساس در افتتاح طرح‌ها نیز این اصل مورد تاکید است.

وی ادامه داد: اخلاق مداری رکن دولت آقای رئیسی است با این وجود برخی به فکر تخریب دولت هستند و برخی مین گذاری‌هایی که از قبل انجام شده را مانع حرکت دولت قرار می‌دهند.

وی افزود: با یک ساله شدن دولت، مخالفان، معاندان و منافقان در برخی مواقع و موضوعات دولت را آماج حملات خود قرار می‌دهند، بر این اساس ضرورت دارد گفتمان دولت مردمی ایران قوی تبیین و دستاوردها و رویکردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته تشریح و بیان شود.

محمدی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و مدیران ادارات همه باید نسبت به اطلاع رسانی خدمات دولت در یک سال گذشته و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی توجه ویژه ای داشته باشند و این اقدامات را تبیین کنند.

وی با اشاره به عملکرد بخش‌های آب و برق در آذربایجان شرقی به عنوان نمونه‌ای از ارائه خدمت به مردم و جامعه، گفت: با تمهیدات و اقدامات خوبی که در یک سال گذشته توسط بخش‌های آب و برق آذربایجان شرقی انجام شده قطعی برق و آب نداشتیم و در مدت باقی مانده از زمان اوج مصرف آب و برق فصل گرما در استان نیز قطعی آب و برق نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: این اقدامات برای رفاه مردم و انجام مطالبات آنان انجام شده است، چون دولت به مطالبات مردم به هیچ وجه بی تفاوت نیست.

وی یادآور شد: توجه به نقاط محروم، شفافیت و دیپلماسی اقتصادی تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام از دیگر اولویت‌های اصلی و عمرانی دولت در آذربایجان شرقی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی همچنین با تشکر از همراهی و همدلی همیشگی رسانه‌های آذربایجان شرقی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در قله رصد و مقابله با جنگ نرم و شیطنت‌های فرهنگی و رسانه‌ای مخالفان و معاندان انقلاب قرار دارند و تاکنون توانستند با هوشیاری به خوبی رسالت خود را ایفا کنند.

محمدی با اشاره به اینکه ما همواره به دنبال بهبود معیشت جامعه به خصوص خبرنگاران هستیم، گفت: به زودی صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری رسانه‌ها در جهت نشاط بخشی و امید بخشی به جامعه همواره قابل توجه است.

سیدقاسم ناظمی اظهار کرد: حرفه‌ای گری و زمان شناسی رسانه‌های استان الگویی برای رسانه‌های سایر استان‌ها است.

نظر شما