شناسهٔ خبر: 55557929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پشت پرده حمایت غیر مستقیم ملی پوشان از مهدی تاج

وعده نامزد ریاست فدراسیون به ستاره های تیم ملی: رئیس شوم، کارلوس کی روش را برمی گردانم!

شنیدیم حمایت غیر مستقیم ملی پوشان ایرانی از یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ( مهدی تاج) چندان هم بی دلیل نبوده است.

صاحب‌خبر -

بازیکنان تیم‌ملی فوتبال کشورمان یک استوری معنادار و مشترک را در اینستاگرام منتشر کردند و خواهان انتخاب بهترین فرد برای ریاست فدراسیون فوتبال شدند.

در این استوری که مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون آن را منتشر کرده‌اند؛ از اعضای مجمع تقاضا کرده‌اند بهترین تصمیم را برای ریاست فدراسیون فوتبال بگیرند تا مانند جام‌جهانی قبلی، تیم‌ملی در کمال آرامش نتایج خوبی را در قطر رقم بزند.

برداشت‌ها می‌تواند به گونه‌ای باشد که این سه ستاره بزرگ فوتبال ایران به‌طور غیرمستقیم از رئیس قبلی یعنی مهدی تاج حمایت کرده‌اند و خواهان حضور دوباره او در ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

هر چند اغلب ملی پوشان پس از ساعاتی این استوری را پاک کردند اما شنیدیم ماجرا به وعده یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال (بخوانید مهدی تاج) برمی گردد.

ظاهرا مهدی تاج به ستاره های تیم ملی که علاقه زیادی هم به کارلوس کی روش دارند وعده داده است در صورت پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، سرمربی پرتغالی را دوباره به نیمکت تیم ایران باز می گرداند!

نظر شما