شناسهٔ خبر: 55557591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ساپینتو سیستم دفاعی استقلال را انتخاب کرد

سرمربی پرتغالی تیم استقلال تصمیم خودش را برای سیستم دفاعی آبی‌پوشان را اتخاذ کرد.

صاحب‌خبر -

تیم استقلال روز جمعه در هفته اول بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. طبق قرعه‌کشی، شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته اول بازی سختی با سپاهان خواهند داشت و پس از آن چند هفته راحت‌تری در پیش خواهند داشت. 

استقلال که فصل گذشته به قهرمانی لیگ برتر رسید، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پا به مسابقات می‌گذارد. این تیم با هدایت ساپینتو و اضافه شدن بازیکنی مثل کاوه رضایی، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و ... چهره جدیدی به خود گرفته است. 

ساپینتو که مدت یک ماه است تمرینات فشرده‌ای برای استقلال در نظر گرفته است، تصمیم گرفته که تیمش را با سیستم سه دفاعه به مصاف سپاهان بفرستد. او به این نتیجه رسیده است که با توجه به قهرمانی فصل گذشته استقلال و آشنایی بازیکنان به این سیستم، آن را تغییر ندهد. استقلال برای این فصل، نفراتی مثل روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، سیدمحمد حسینی و محمدحسین مرادمند را در خط دفاعی دارد.

ساپینتو سیستم دفاعی استقلال را انتخاب کرد

مرادمند به دلیل وضعیت پایان خدمتش احتمالا در بازی با سپاهان غایب خواهد بود و به نظر می‌رسد چشمی، سیلوا و غلامی به مانند نیم فصل دوم سال گذشته سه دفاع استقلال را تشکیل بدهند.

 

نظر شما