شناسهٔ خبر: 55555542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار لرستان:

لرستان مهیای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری است

خرم‌آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: لرستان مهیای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، معادن، آبزیان و ... است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در حاشیه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان اظهار داشت: در این جلسه چند نکته برگزار شد، یکی اینکه ما بنا داریم از ظرفیت‌های سرمایه گذاران برای لرستان بهره گیری کنیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت سرمایه گذاران لرستانی و غیر لرستانی استفاده خواهیم کرد گفت: در این راستا همایشی در فصل پاییز امسال برای معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری لرستان برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به مقدمه سازی و بستری سازی لازم برای برگزاری این همایش عنوان کرد: بنا شده که شرایطی فراهم شود تا علاوه بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران با سرمایه گذاری پایین، از ظرفیت سرمایه گذاران کلان هم استفاده کنیم.

زیویار با تاکید بر اینکه مذاکرات در این رابطه با بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و… در حال انجام است افزود: وقتی به نتیجه نهایی رسید، این سرمایه گذاری ها در استان اعلام خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در این همایش الگویی را ارائه کنیم و اعلام کنیم که لرستان بستر مساعدی برای سرمایه گذاری‌های اساسی به خصوص در حوزه کشاورزی، کشت محصولات گلخانه‌ای، گردشگری، معدن، آبزیان و… است.

نظر شما