شناسهٔ خبر: 55554955 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تصاویری از فصل پنجم سریال Cobra Kai منتشر شد

علی جلیلی

صاحب‌خبر -

جدیدترین تصاویر منتشر شده از فصل پنجم سریال محبوب Cobra Kai، بازگشت شان کنان در نقش مایک بارنز را نشان می‌دهد.

از تصاویر منتشر شده مشخص است که این فصل از سریال Cobra Kai (کبرا کای) حاوی شگفتی‌های بسیاری برای طرفداران این مجموعه‌ی تلویزیونی خواهد بود. یکی از این تصاویر مهر تأییدی بر گمانه‌زنی‌های طرفداران مبنی بر بازگشت شان کنان (Sean Kanan) در نقش مایک بارنز، می‌زند.

شخصیت مایک بارنز اولین بار در سومین عنوان مجموعه فیلم‌های پسر کاراته‌کا به تصویر کشیده شده بود. هر چند که در حال حاضر موقعیت او در دنیای سریال و حتی وفاداری او به دوستان گذشته‌اش و مدرسه نیز مورد سئوال است و مشخص نیست.

همچنین این فصل اولین سنسی زن این سریال را نیز معرفی می‌کند. او کیم دا اون نام دارد و نقش او توسط آلیسیا هانا کیم (Alicia Hannah Kim) به تصویر کشیده شده است. او اهل کره‌جنوبی است و به مدرسه‌ی کبرا کای که هم‌اکنون توسط تری سیلور اداره می‌شود تعلق دارد.

همچنین در این فصل، دوست قدیمی و رقیب فعلی دنیل لاروسو یعنی چوزن تاگوچی با بازی یوجی اوکوماتو (Yuji Okomato) نیز باز می‌گردد. با توجه به تریلر منتشر شده از این سریال، این فصل قرار است بالاخره بر یکی از آرزوهای طرفداران این سری مبنی بر رویارویی تاگوچی و سیلور جامه‌ی عمل بپوشاند و نبرد بین او و تری سیلور با بازی توماس ایان گریفیث (Thomas Ian Griffith) را می‌توان رخدادی قطعی تلقی کرد.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از فصل پنجم سریال Cobra Kai را در زیر ببینید.

سریال Cobra Kai (کبرا کای) که اسپین‌آفی موفق از مجموعه فیلم‌های Karate Kid (پسر کاراته‌کا) است، توسط جاش هلد (Josh Heald)، جان هورویتس (John Horwitz) و هیدن شولسبرگ (Hayden Schlossberg) خلق شده است. پنجمین فصل این سریال محبوب از تاریخ 9 سپتامبر 2022 (18 شهریور 1401) در سرویس نتفلیکس در دسترس خواهد گرفت.

منبع: مووی وب

نظر شما