شناسهٔ خبر: 55551929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عجیب و غریب؛ مصدومیت الکسیس سانچس در معارفه!

الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان چند روز پیش قرارداد الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی خود را فسخ کرد تا او بتواند به‌عنوان بازیکن آزاد به مارسی بپیوندد. سانچس اما در اولین لحظات حضور خود در باشگاه فرانسوی به شکلی عجیب مصدوم شد درحالی‌که نه در زمین فوتبال حضور داشت و نه با فوتبالیستی از تیم مقابل درگیری پیدا کرده بود.

الکسیس سانچس فصل گذشته روزهای سختی را در اینتر پشت سر گذاشت و از شرایط خود در ایتالیا ناراضی بود.  در نهایت اینتر با او به توافق رسید تا در ازای فسخ قرارداد مبلغ 5 میلیون یورو به‌عنوان غرامت بپردازد. ستاره اهل شیلی به این‌ترتیب موفق شد به‌عنوان بازیکن آزاد به فرانسه رفته و با مارسی قراردادی رسمی امضا کند.

مارسی برای معرفی سانچس برنامه‌ای ترتیب داد تا او را به شکلی ویژه به هوادارانش معرفی کند. قرار بود درحالی‌که صدها نفر از هواداران باشگاه فرانسوی در یکی از خیابان‌های این شهر جمع شده‌اند سانچس با پوشیدن پیراهن مارسی وارد شده و به ابراز احساسات آنها پاسخ بدهد.

اما این مراسم به هیچ‌وجه طبق برنامه پیش نرفت. سانچس به محض ورود به خیابان درحالی‌که شروع به دویدن کرد تا از مقابل هواداران مارسی عبور کند پایش پیچ خورد و نزدیک بود به نرده‌های محافظ که مقابل هواداران قرار داده شده بود؛ برخورد کند.

یکی از نیروهای محافظ دست سانچس را گرفت و مانع به زمین خوردنش شد ولی از چهره او مشخص بود که به خاطر پیچ خوردن پایش درد می‌کشد. تصاویر این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شده و گفته می‌شود ستاره شیلیایی سریع‌ترین مصدومیت یک فوتبالیست بعد از پیوستن به باشگاهی جدید را به نام خود ثبت کرده است.

نظر شما