شناسهٔ خبر: 55551916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل ستاد «پروژه» مهر هندیجان به منظور برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس

ستاد پروژه مهر شهرستان هندیجان در راستای برنامه ریزی و تنظیم فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس با هدف تبیین وظایف و اقدامات کمیته‌های مرتبط در سطح مدیریت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

این نشست با حضور مدیر آموزش و پرورش هندیجان، نریمانی مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان و اعضای این ستاد پیش از ظهر امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

قاسم عباسی مدیر آموزش پرورش هندیجان گفت: ستاد پروژه مهر شهرستان از چند کارگروه تشکیل شده که این کمیته‌ها باید طوری عمل نمایند تا با بهره‌گیری از توان و تخصص همه افراد، زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورد.

او افزود: مسئولین آموزش و پرورش و مدیران مدارس از تمام توان خود و ظرفیت‌های موجود بهره گرفته تا بازگشایی مهر۱۴۰۱_۱۴۰۲ نشاط، شادابی و امید به آینده روشن را در ذهن دانش آموزان و همکاران ساخته و این تکاپو جلوه زیبایی را به مهر و سال تحصیلی جدید ببخشد.

به گفته آقای عباسی ستاد پروژه مهر شهرستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی هم فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس براساس محور‌های ۶ گانه سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تایید و صلاحیت، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی بهداشت و سلامت تشکیل می‌گردد.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان ادامه داد: در مدارس نیز باید جلسه پروژه مهر تشکیل، اعضا آن مشخص و گزارش اقدامات انجام‌شده به دبیرخانه ستاد منطقه ارسال شود و همچنین ستاد بازگشایی مدارس و کارگروه‌ها موقعیت و زمینه خدمات آموزشی و پرورشی را فراهم سازند.

در ادامه بحرکانی معاونت آموزشی آموزش و پرورش بهبود وضعیت فیزیکی مدارس، ساماندهی و رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در ۳ دوره تحصیلی، تامین تجهیزات و امکانات مدارس، تخصیص اعتبار به مدارس را از فعالیت‌های پروژه مهر دانست و گفت: هدف از اجرای پروژه مهر در شهرستان ایجاد تحولی جدید در دیدگاه دانش آموزان است، بطوریکه دانش آموز برای شروع سال تحصیلی «لحظه شماری» نماید لذا مدیران مدارس به منظور شاداب سازی مدارس اقدامات موثری در موارد نامبرده صورت دهند تا نقش و خاطره این روز بیاد ماندنی در اذهان دانش آموزان و والدین یه عنوان یک خاطره باقی بماند.

همچنین بحرکانی بعنوان دبیر ستاد پروژه مهر، به بیان چالش‌ها و مشکلات فراروی بازگشایی مدارس و راهکار‌های پیش بینی شده پرداخت و معاونین نیز گزارشی از اقدامات انجام شده وبرنامه‌های در دست اجرا در جهت اجرای طرح مهر پرداختند.

نظر شما