شناسهٔ خبر: 55551901 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ محرم در یزد

رئیس پلیس‌‍ راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور فردا ۱۳ محرم از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و تا عصر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ زارع گفت:هر سال در سومین روز شهادت امام حسین (ع) برنامه‌هایی از سوی هیئت‌های مذهبی در معابر عمومی برگزار می‌شود و هیات‌های سینه زنی و زنجیر زنی مسیری را می‌پیمایند. 

او می گوید: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی را به منظور پیشگیری از بروز سانحه و تسهیل در اجرای برنامه‌های عزاداری برای امام حسین (ع) از سوی هیئت‌های مذهبی اعمال می‌کند.

رئیس پلیس‌‍ راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور از ساعت ۶ صبح در خیابان قیام از تقاطع بعثت تا تقاطع شهدا آغاز شده و تا پایان نماز ظهر و عصر ادامه دارد.

سرهنگ زارع گفت: در بعد از ظهر پنجشنبه مورخ ۲۰ مرداد ازساعت ۱۶ تا ۲۰ به علت برگزاری عزاداری هیئت‌های مذهبی در حسینه بعثت تقاطع بعثت مسدود است و ماموران پلیس راهور از تردد خودرو‌ها از تقاطع شهدا به سمت خیابان قیام، تقاطع ایرانشهر به سمت تقاطع بعثت و تقاطع دولت آباد به سمت تقاطع بعثت و میدان گل سرخ به سمت تقاطع بعثت جلوگیری می‌کنند.

نظر شما