شناسهٔ خبر: 55550984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بی‌اعتنایی به رالف؛

گواردیولا از روی لیست منچستریونایتد خرید کرد!

مدیران منچستریونایتد حتی یک نفر از بازیکنان مورد نظر رالف رانگنیک را نیز در فصل تابستان جذب نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک در طول فصل گذشته به مدیران منچستریونایتد گفته بود که پنج بازیکن را جذب کند، اما این باشگاه هیچ‌یک از آنها را به‌خدمت نگرفت تا نشان دهد هیچ اثری از نقش این سرمربی در اولدترافورد نمانده است. نشریه منچسترایونینگ نیوز مدعی شد رانگنیک به شیاطین سرخ پیشنهاد داده بود که برای جذب ارلینگ هالند، کریستوفر انکونکو، کنراد لایمر، خولین آلوارز و یوسکو گواردیول اقدام کنند که هیچ‌کدام از این اتفاقات صورت نگرفته و اگر هم یونایتد تلای برای جذب آنها داشته، به موفقیت منجر نشده است.

جالب اینجاست ارلینگ هالند و خولین آلوارز هر دو راهی باشگاه رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی شده‌اند و بیشتر به نظر می‌رسد پپ گواردیولا بر اساس لیست رالف رانگنیک عمل کرده تا مدیران باشگاه قرمزپوش.

در عوض منچستریونایتد با نظر اریک تن هاخ بازیکنانی چون تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز را در تابستان امسال به‌خدمت گرفته و به نظر می‌رسد آدرین رابیو نیز چهارمین خرید سرمربی هلندی در پنجره نقل و انتقالات امسال باشد. رالف رانگنیک در ماه دسامبر به‌عنوان سرمربی موقت یونایتد برگزیده شد، اما او اصلا موفق به برآورده کردن انتظارات نشد و تیم تحت هدایت این سرمربی تنها در 11 بازی از 29 بازی خود به پیروزی رسید. ابتدا باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد رالف رانگنیک به‌مدت دو سال به‌عنوان مشاور در اولدترافورد فعالیت می‌کند، اما انتصاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی اتریش شرایط را تغییر داد و طرفین تمایلی به ادامه همکاری نشان ندادند.

نظر شما