شناسهٔ خبر: 55550725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۳۶۳ نفر در محرم امسال حامی ایتام فارس شدند

شیراز-ایرنا-مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: یک هزار و ۳۶۳ نفر در دهه اول ماه محرم امسال در این استان حامی جدید ایتام فارس شدند.

صاحب‌خبر -

مرتضی موصلی چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت:  یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در دهه اول ماه محرم امسال حمایت از ۳ هزار فرزند معنوی را در طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده گرفتند که در همین مدت ۲۶ میلیون تومان واریزی برای این فرزندان انجام شده است.
موصلی افزود: جذب حامیان نیکوکار بصورت مجازی و حقیقی از طریق بیش از ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان صورت گرفته است.
او ضمن قدردانی از خیران و نیکوکارانی که در این طرح همواره در کنار کمیته امداد فارس بودند؛ اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶ حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس پیوستند که حمایت از ۴۸ هزار و ۳۷۴ فرزند معنوی را متقبل شدند که مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.
مدیر کل کمیته امداد فارس یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۷ هزارو ۵۵۰ حامی از ۲۷ هزار و ۶۸۹ کودک معنوی خود حمایت می‌کنند که از ابتدای سال تاکنون ۵۹ میلیارد تومان به این منظور واریز کرده‌اند.
موصلی در پایان عنوان کرد: خیرین و نیک اندیشان می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود حتی با پرداخت ماهانه تنها ۱۰ هزار تومان در این کار خیر سهیم باشند.
 

نظر شما