شناسهٔ خبر: 55550309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دریای بابل با ۲ بازیکن لیگ برتری فصل جدید را آغاز می‌کند

ساری - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال دریای بابل گفت: نماینده بابل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با ۲ بازیکن لیگ برتری محسن ربیع خواه و مهدی شریفی به استقبال فصل جدید می رود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  این ۲ بازیکن لیگ برتری که در فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می کردند با قرارداد جدید به تیم دریای بابل پیوستند و در فصل پیش رو برای این تیم به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: وحید بیاتلو با عقد قرارداد یکساله هدایت تیم فوتبال دریای بابل را بر عهده گرفته است که در صورت توافق دو طرف برای سال دوم هم این قرارداد تمدید می‌شود.

سرپرست تیم دریای بابل گفت: وحید بیاتلو  از مربیان جوان کشور محسوب می‌شود که سابقه سرمربیگری تیم‌های خوشه طلایی ، ماشین سازی تبریز ، نود ارومیه و شهرداری ارومیه را در کارنامه خود دارد.

 یوسفی افزود: تمرین نماینده بابل در لیگ دسته اول در بابل شروع شده و با جدیت ادامه دارد و امیدواریم در فصل پیش رو عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد.

تیم فوتبال دریای بابل که در فصل گذشته با نام رایکا در لیگ فوتبال دسته اول کشور حضور داشت حدود دو ماه در مدار فروش قرار داشت که در نهایت در ۱۲ مردادماه جاری خبر فروش این تیم به خریدار بابلی جواد رمضانی به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان رسانه ای شده بود.

۲۰ مردادماه جاری زمان قرعه کشی بازی های لیگ دسته اول فوتبال و اول شهریور ماه زمان آغاز مسابقات است.

نظر شما