شناسهٔ خبر: 55549786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شبکه آب بخش مرکزی چهارمحال و بختیاری امشب پایدار می‌شود/وزارت نیرو روستا به روستا پیگیر حل مسئله است

فرماندار شهرستان فارسان گفت: ستاد تشکیل شده در وزارت نیرو به صورت روستا به روستا و ۲۴ ساعته پیگیر حل مسئله آب شرب است و تلاش می‌شود مشکل آب شرب منطقه در کمترین زمان حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هادی صالحی، فرماندار شهرستان فارسان ضمن اشاره به آخرین شرایط تامین آب در تامین آب بخش مرکزی استان چهارمحال بختیاری گفت: در منطقه بابا حیدر آب دو روستا بلافاصله از 2 حلقه چاه به واسطه منابع آب زیرزمینی تامین و شرایط این روستاها به حال پایدار در بخش آب رسید.

فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به مسئله منطقه بابا حیدر و فیل‌آباد گفت: با توجه به تلاش شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی آبفا، تا امشب مخازن دو منطقه یاد شده در بابا حیدر و فیل آباد به شرایط ایده‌آل رسیده و شبکه آب این مناطق به حالت پایدار می‌رسد.

وی افزود: در شهر فارسان وضعیت آب بیش از 85 درصد مشترکان در شرایط پایدار قراردارد و تلاش می‌شود که فردا شرایط به حال ایده‌آل رسیده و افت فشار ایجاد شده برای کمتر از 15 درصد مشترکان نیز حل شود.

این مقام مسئول با اشاره به هماهنگی وزارت نیرو با نیروهای عملیاتی منطقه گفت: ستاد تشکیل شده در وزارت نیرو به صورت روستا به روستا و 24 ساعته پیگیر حل مسئله آب شرب است و تلاش می‌شود مشکل آب شرب منطقه در کمترین زمان حل شود.

صالحی در پایان گفت: نیروهای عملیاتی آبفا سه شبانه‌روز است که بدون فوت وقت و خوابیدن در حال حل مسئله هستند و انشاالله با همکاری مردم و صرفه‌جویی در مصرف آب از این شرایط به وجود آمده ناشی از سیلاب گذر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما