شناسهٔ خبر: 55548503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از امکانات برای رفع مشکل آب شرب چهارمحال و بختیاری

تمام امکانات برای رفع چالش تامین آب شرب در چهارمحال و بختیاری به کار گرفته شد.

صاحب‌خبر -

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: تمام امکانات و توان موجود برای رفع مشکل آب شرب چهارمحال و بختیاری از جمله شهرکرد به کار گرفته شده است.

وی از مردم خواست: با صرفه‌جویی مسئولان را در این خصوص یاری دهند.

بیشتر بخوانید

جعفری، گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ را پدیده کم‌نظیری بیان کرد و افزود: در پی شکل‌گیری این مشکل بخش زیادی از آب شرب شهر از مدار خارج شد، اما بلافاصله ستاد مدیریت بحران با حضور دستگاه‌های اجرایی موثر تشکیل شد تا با همکاری و هم‌افزایی بتوان این مشکل را برطرف کرد.

وی ادامه داد: نیاز شهرکرد ۶۰۰ لیتر بر ثانیه که تاکنون ۴۰۰ لیتر بر ثانیه تامین شده است و با اضافه کردن چاه‌های کشاورزی، شهرداری، فرودگاه و صنعت نیز امید می‌رود بخش دیگری از کمبود جبران شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از تلاش‌ها برای رفع مشکل آب شرب شهرکرد در کوتاه‌ترین زمان خبر داد و گفت: حدود ۶۰ درصد از آب شهرکرد از خط انتقال چشمه کوهرنگ تامین می‌شود، اما با توجه به بارش‌های اخیر و گل‌آلود شدن چشمه که رخداد بی‌سابقه‌ای بود، این امکان از دسترس خارج شده است و با مشکل تامین آب روبرو شده‌ایم.

غلامعلی حیدری افزود: در این راستا با تشکیل ستاد مدیریت بحران با به کارگیری روش‌هایی درصدد رفع مشکل برآمده ایم.

وی تصریح کرد: علاوه‌بر آن گروه‌هایی نیز از استان‌های همجوار اعزام شده‌اند و تمام نیرو‌ها و امکانات را بسیج کرده‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان مشکل آب شرب مردم را برطرف کنیم.

نظر شما