شناسهٔ خبر: 55545834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی:

رواق رسانه‌ای در حرم مطهر رضوی راه‌اندازی می‌شود

لیلا نیک‌ذات

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: تلاش داریم همچون صحن‌ها و رواق‌های حرم یک رواق رسانه‌ای برای میلیون‌ها نفر که تشنه حقیقت هستند، ایجاد کنیم.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی خیرجو امروز، ۱۹ مرداد ماه، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در مرکز نمایشگاه و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در ۲ سال اخیر توانسته‌ایم بیش از ۸۸۰۰ آفیش برای اصحاب رسانه در حرم رضوی فراخوان کنیم.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از این آفیش‌ها را عوامل رسانه‌ای مشهد و خراسان پوشش داده‌اند که برای رسانه‌های مشهدی که در شهر امام رضا(ع) بیشترین خدمات را برای گستراندن انوار قدسی مضجع مطهر داشته‌اند، موجب افتخار است.

خیرجو عنوان کرد: از این رو به نظر می‌رسد که حضور و رغبت اصحاب رسانه در این حجم برای همکاری با آستان قدس و مخابره اطلاعات این گنجینه عظیم در سال‌های اخیر بی‌سابقه و یا کم‌سابقه بوده است. البته این میزان تعامل با یکدیگر به تنهایی کافی نیست.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اضافه کرد: توسعه فضای رسانه‌ای در حرم مطهر با همکاری و مساعدت اصحاب رسانه با مدیران آستان قدس رضوی رخ خواهد داد و قطعا شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

خیرجو بیان کرد: خدا را شاکرم که در شهری زندگی می‌کنیم که هم مجاور امام رضا(ع) هستیم و هم کسانی را در این شهر داریم که دغذغه‌مند هستند؛ به گونه‌ای که همواره خبرنگاران این شهر در راستای اینکه چطور می‌توان مضجع نورانی را معرفی و معارف ناب رضوی را به بهترین شکل ممکن نشر داد، دغدغه دارند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امیدوارم که پیرو راه شهدا باشیم و همواره از امام حسین(ع) پیروی کنیم و مصداق این مهم باشیم که هم امر به معروف به موقع و موثری داشته باشیم و هم مصداق شعار «هیهات من‌الذله» باشیم و ظلم را نپذیریم.

انتهای پیام

نظر شما