شناسهٔ خبر: 55545797 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آخرین تحولات فلسطین/

آماده‌باش صهیونیست‌ها درمرز غزه/گفتگوی هنیه باخانواده شهید نابلسی

محمدعلی تخت رونده

وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، وبگاه معاریو امروز در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی از فرماندهان گردان های الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) در شهر نابلس، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

پیش از نیز کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده بود که مقامات تل آویو از عملیات انتقام جویانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری، در واکنش به ترور ابراهیم النابلسی، نگران هستند.

ابراهیم النابلسی از فرماندهان گردان های الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) روز گذشته در عملیات نظامیان صهیونیست در شهر نابلس کرانه باختری به همراه دو مبارز دیگر فلسطینی به شهادت رسید.

در تحولی دیگر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز در تماس تلفنی با خانواده شهید ابراهیم النابلسی از مجاهدت های فرزند آنها قدردانی کرد.

هنیه خطاب به پدر و مادر شهید ابراهیم النابلسی تاکید کرد که «ما عهد می بندیم که سلاح خود را در مواجهه با رژیم صهیونیستی کنار نگذاریم».

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین از مجاهدت‌های اسلام صبوح و حسین جمال طه دو مبارز شهید فلسطینی که از یاران شهید ابراهیم النابلسی که روز گذشته به همراه وی به شهادت رسیدند تمجید کرد.

گفتنی است در دو روز گذشته رژیم صهیونیستی پس از برقراری آتش بس در غزه، حملات خود علیه قدس و کرانه باختری را تشدید کرده است. در عملیات یورش وحشیانه روز گذشته نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف شهر نابلس در کرانه باختری، سه مبارز فلسطینی از جمله ابراهیم النابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) به شهادت رسیدند و ۴۲ نفر دیگر زخمی شدند.

نظر شما