شناسهٔ خبر: 55540753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شمار بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در خراسان رضوی حدود ۱۶ درصد کاهش یافت

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های خراسان رضوی، طی ۱۰ روز گذشته حدود ۱۶ درصد کاهش یافته است.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی این مدت شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی از ۵۹۶ به ۵۰۱ بیمار رسیده است که از این تعداد ۳۹۴ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

وی ادامه داد: روند بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی، اما همچنان افزایشی است و هم اکنون ۱۳۳ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۱ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند بستری شدگان روزانه مبتلا به کرونا نیز طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۱ درصد کاهش یافته است طوری که نهم مرداد ماه ۲۱۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

پهلوان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۲۰ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

نظر شما