شناسهٔ خبر: 55539843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سلیمی در گفتگو با مهر:

موسوی به ایران تعلق خاطر ندارد / ‬اصلاح‌طلبان اعلام موضع کنند

زهرا علیدادی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، گفت: امثال موسوی برخلاف ادعاهایی که دارند، هیچ تعلق خاطری به ایران ندارند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، اظهار داشت: اگر مدافعان حرم نبودند، این آقایان در بهترین حالت باید پوتین سربازان داعش را در سربازخانه داعش واکس می‌زدند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم بودند که اجازه ندادند حریم کشور دچار آسیب شود، گفت: افرادی چون میرحسین موسوی نمی‌دانند عمق استراتژیک کشور چیست و زمانی که هیچ تحلیلی در این زمینه ندارند، برای چه اظهار نظر می‌کنند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا این افراد نمی‌دانند که هر کشوری عمق استراتژیک دارد و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران کجاست؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت میرحسین موسوی از داعش، متذکر شد: آیا این افراد اعترافات مقامات آمریکایی را نخوانده یا نشنیدند که به صراحت اعلام کردند ما داعش را برای مقابله با ایران ایجاد کردیم؟ آیا آنان یادشان رفته است که هیلاری کلینتون به صراحت اعلام کرد که داعش را خودمان ساختیم؟

سلیمی تاکید کرد: امثال موسوی با طرح این مباحث نشان دادند که بر خلاف ادعاهایی که دارند، هیچ علاقه و تعلق خاطری به ایران ندارند و وطن پرستی برای آنان هیچ جایگاهی ندارد.

وی بیان کرد: اصلاح طلبان در اتاق‌های دربسته خود می‌گویند که در انتخابات ۸۸ تقلب نشده است اما هنوز حاضر نیستند که به صورت علنی اعتراف کنند که هیچ تقلبی در کار نبوده است. طرح مسئله تقلب در انتخابات ۸۸، یک رمز آشوب در کشور برای اجرای پروژه آمریکایی بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید در برابر این بیانیه تند موسوی سکوت کنند، گفت: اصلاح طلبان حتماً باید در برابر بیانیه تند موسوی موضع بگیرند، چرا که وی به مدافعان حرم توهین کرده است و این موضوع ربطی به مسائل حزبی و جناحی ندارد و مربوط به کیان کشور است. اصلاح طلبان باید هر چه زودتر مواضع خود را به صورت شفاف و روشن در مقابل این بیانیه مطرح کنند.

نظر شما