شناسهٔ خبر: 55536586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حرکت تراکتور از سیرجان/خاطره تلخ فصل گذشته پاک می‌شود

تیم تراکتور همانند فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور را از سیرجان آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 21 مرداد آغاز می‌شود و در روز دوم هفته نخست تیم تراکتور در سیرجان به مصاف گل‌گهر این شهر می‌رود.

سال گذشته شاگردان فیروز کریمی در سیرجان در همان نیمه نخست 4 گل دریافت کردند و تک گل نیمه دوم از سنگینی شکست تیم مهمان نکاست. حالا تراکتور برای دومین فصل متوالی در هفته اول باید در سیرجان به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی رود.

در تراکتور تغییرات زیادی صورت گرفته است، از مدیریت گرفته تا بازیکنان. بهتاج جانشین سهرابی شده است و بردیف به جای ساغلام هدایت تراکتور را برعهده دارد.

آریا برزگر، پوریا آریاکیا، حجت حق‌وردی، رضا اسدی، رضا کاخساز، رضا یزداندوست، سجاد دانایی، میلاد کر، ریکاردو آلوز، صفا هادی، گوستاوو واگنین، محمدرضا خانزاده، محمدرضا عباسی، مرتضی خراسانی و مهدی هاشمی‌نژاد لیست بازیکنان جدید تراکتور هستند و در نقطه مقابل اکبر ایمانی، پیمان بابایی، محمد بلبلی، محمد قادری، رضا دهقانی، سامان نریمان‌جهان، علی دشتی، عبدالله حسینی، نادر محمدی و محمد مسلمی‌پور از این تیم جدا شدند.

در تیم گل‌گهر در کادر مربیان تغییراتی ایجاد نشده و در جمع بازیکنان این تیم هم تغییرات کمتری نسبت به تیم تراکتور صورت گرفته است.

انتهای پیام/60017/س

نظر شما