شناسهٔ خبر: 55536461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

۵ عامل مهم در زندگی انسان‌های موفق و قوی دنیا

موفق شدن دشوار نیست و ما می توانیم به دنبال آرزوها خود برویم در صورتی که از عوامل تضمین شده ای که باعث موفقیت افراد دیگر شده است پیروی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بدونِ شک همه ما در زندگی با مشکلاتی مواجه هستیم که سعی داریم با قدرتِ هر چه بیشتر، این موانع و مشکلات را کنار بزنیم؛ اما گاهی اوقات احساس ناتوانی و ضعف به ما دست می‌ دهد. در این قسمت ویژگی که افراد قدرتمند دارند؛ آورده شده است و به کارگیریِ آن ها باعث می شود تا به عنوان یک انسان با هر جایگاهی که دارید، بتوانید قدرت بیشتری پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

چند راه ساده برای خوب شدن حال بانوان

دوست داشته شدن

وقتی که افراد بدانند از سمت کسی دوست داشته می‌ شوند، قدرت بیشتری پیدا می‌ کنند و این موضوع از لحاظ روانشناسی هم به اثبات رسیده است. در صورتی که اگر کسی این فقدان را داشته باشد و این حس را از هیچ کسی دریافت نکند، مدام با خودش درگیر است و در برابر مشکلات سریع تر می شکند.

دانستن ارزش بالای خود

یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن توجه کنیم، این است که بدانیم ما لایق ارزش و احترام هستیم. به عبارت دیگر اگر خودمان را ارزشمند بدانیم، احساس قدرت بیشتری در درون ما به وجود می آید.

شناخت تمامِ قد خود و دوست داشتن خود

همه ما با یکدیگر متفاوت هستیم و نقاط ضعف و قدرتِ متفاوتی داریم. افراد قدرتمند نمی خواهند به اشخاص دیگری تبدیل شوند. آن ها خودشان را صادقانه می پذیرند، خودشان را می شناسند و آن چه که هستند را در آغوش می‌ گیرند و بابتش سپاسگزار می باشند.

ادامه دادن به یادگیری

هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که ما دیگر دلمان نخواهد چیزی را یاد بگیریم. در صورتی که اگر مدام به یادگیری ادامه دهیم و در مهارت های جدید وارد شویم، حس اعتماد به ‌نفس و قدرتمندی در درون ما دوباره ریشه دار خواهد شد. اگر می خواهید یکی از افراد قدرتمند شوید، یاد گیرنده باشید و هرگز از یادگیری دست نکشید.

دعوت خداوند به زندگیِ شان

خداوند در هر یک از ما جان دمیده است. وقتی او را به زندگی خود دعوت می کنیم، به اراده او تسلیم می شویم، تا ما را راهنمایی کند، از او دعوت می کنیم که پیوسته در زندگی مان حضور داشته باشد. وجود خداوند عامل تنفس ما در زندگی است و زندگی را برایمان راحت تر پیش می برد و احساس قدرت بالاتر و بیشتری به ما دست خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما