شناسهٔ خبر: 55534500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تصفیه‌خانه سامان، بن، بلداجی و فرادنبه تا پایان سال تکمیل می‌شود

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تکمیل پروژه‌هایی که بیش از یک دهه از آغاز آن‌ها می‌گذرد را اولویت دانست و گفت: تصفیه‌خانه سامان، بن، بلداجی و فرادنبه تا پایان سال تکمیل و ۸ تصفیه‌خانه در شهرکرد، شلمزار، دستنا، سودجان، سفیددشت، کوهرنگ، باباحیدر و جعفرآباد نیز احداث خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰۴ کانون جمعیتی در استان درگیر سیلاب اخیر شدند.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد ۱۱۶ شهر و روستا دچار قطعی جریان آبرسانی شد.

حیدری با اشاره به اینکه با ورود به‌موقع همکاران به صحنه خدمت‌رسانی بخش اعظم مشکلات حل شد و در حال حاضر یک روستا دچار قطعی آب است، بیان کرد: هم اکنون در ۵۵ روستا قطعی بخشی آب وجود دارد.

۳۰ تا از تاسیسات تامین آب در استان آسیب دیده‌است

وی با اشاره به ظرفیت‌های حداقلی و همچنین قرار گرفتن در پیک مصرف افزود: ۳۰ تا از تاسیسات تامین آب استان نیز آسیب دیده‌اند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه سودجان در بالادست سد زاینده‌رود واقع شده‌است، اظهار کرد: نوسانات رودخانه در این منطقه زیاد و نیازمند تصفیه‌خانه و یک خط انتقال آب است.

حیدری ضمن اشاره به محدودیت آبگیر و خط انتقال آب سامان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه احداث تصفیه‌خانه در شهرستان سامان در دستور کار است.

تصفیه‌خانه سامان، بن، بلداجی و فرادنبه تا پایان سال تکمیل خواهد شد

وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه سامان، بن، بلداجی و فرادنبه تکمیل می‌شود و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار تکمیل پروژه‌هایی که بیش از یک دهه از آغاز آن‌ها می‌گذرد را اولویت دانست و توضیح داد: تاسیس ۸ تصفیه‌خانه در شهرکرد، شلمزار، دستنا، سودجان، سفیددشت، کوهرنگ، باباحیدر و جعفرآباد نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

نظر شما