شناسهٔ خبر: 55532969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان:

خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد

حجت الاسلام میثم تارم گفت: خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد چرا که با وجود نبود امکانات زحمات زیادی متحمل می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۸ مردادماه حجت الاسلام  «میثم تارم» در دیدار با خانواده شهید اسماعیل عمرانی، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: جایگاه خبر و خبرنگار در دنیا، جنگ خبر و رسانه و تبلیغات جایگاه ویژه ای است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با اشاره به این که امروز جنگ های فیزیکی به ندرت رخ می دهند، ابراز کرد: اگر جنگ فیزیکی رخ دهد پیروز کسی است که در جنگ رسانه ای موفق باشد و بتواند با سرعت و دقت اهداف خود را انتشار دهد و اذهان مردم را تسخیر کند.

 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: انتشار به موقع اخبار وظیفه همه ما و رسانه ها است و رسانه ها وظیفه سنگینی دارند.

 

حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که امیدواریم امثال شهید عمرانی در بین خبرنگاران جنوب داشته باشیم، اظهار کرد: در منطقه خبرنگارانی بسیار پر توان و فنی در صحنه تهیه خبر و رسانه وجود دارد و در این حوزه حرف برای گفتن داریم.

 

امام جمعه جیرفت در خاتمه خاطرنشان کرد: خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد چرا که با وجود نبود امکانات زحمات زیادی متحمل می شوند.

پایان پیام/586

نظر شما