شناسهٔ خبر: 55531894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

آب چشمه کوهرنگ از دسترس خارج شد/ تنش آبی در ۷ شهر و ۳۴ روستا

محمدی با اشاره به گل آلود شدن چشمه کوهرنگ و خروج این چشمه از مدار آبرسانی گفت: بر این اساس منابع آب شرب هفت شهر و ۳۴ روستای استان با چالش روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

«احمدرضا محمدی» در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اگرچه هنوز اجازه نداده ایم که آب این مناطق قطع شود و خدمات رسانی به مردم ادامه دارد اما چنانچه مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند و با کمبود منابع اب روبرو شویم احتمال قطع آب وجود دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر با وارد مدار کردن چاه‌ها آبرسانی سیار آب شرب مردم تامین شده است و نلاش می شود با اضافه شدن تانکرهای آبرسانی سیار از دیگر استانهای کشور خدمات رسانی به مردم سرعت داده شود.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از آب مصرفی این تعداد شهر و روستا در استان از محل چشمه کوهرنگ تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: با خارج شدن چشمه کوهرنگ از مدار، آب مورد نیاز شهرها و روستاهای در مسیر خط انتقال با کاهش محسوسی روبرو شده است و مردم باید به جد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا این کمبود برطرف شود.

 

محمدی افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها در کوهرنگ اینکه مشکل گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ چند روز به طول انجامد مشخص نیست و اگرچه آبرسانی سیار به این مناطق در حال انجام است اما همچنان نیاز به همراهی مردم در صرفه‌جویی مصرف آب داریم.

 

پایان پیام/361

نظر شما