شناسهٔ خبر: 55531705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

پوستر نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت رونمایی شد

امروز ۱۸ مردادماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوستر فراخوان نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، امروز ۱۸ مردادماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوستر فراخوان نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت رونمایی شد.

 

«مجید خوبی زاده» در این آیین، گفت: طرح چهره به چهره یکی از برنامه های مفید تربیتی است که در سطح مساجد شکل گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: با توجه به دیدگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مبنی بر فعالیت های موثر در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بنابراین تعامل با مجری طرح چهره به چهره در جنوب کرمان می تواند در تحقق این مهم مفید واقع شود.

 

وی اظهار کرد: جشنواره صبر رمز موفقیت از برنامه های طرح چهره به چهره است که با محوریت کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اجرا می شود.

 

خوبی زاده عنوان کرد: این جشنواره با استفاده از ظرفیت اساتید طرح چهره به چهره با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از تداوم همکاری کانون های مساجد منطقه با طرح چهره به چهره خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه باشیم.

 

«ایوب عبدی نسب» در این آیین، گفت: طرح چهره به چهره یک طرحی در راستای تربیت دینی نوجوانان است که از دهه ۸۰ آغاز شده است.

 

مجری طرح تربیتی چهره به چهره جنوب کرمان افزود: دوره های آموزشی این طرح با حضور مربیان اهل علم، خوش نام، دلسوز نسل نوجوان و انقلاب برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: دوره های آموزشی طرح چهره به چهره شامل اخلاق، احکام، داستان های قرآنی برای نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ ساله است.

 

عبدی نسب با یادآوری این مطلب که سالانه گردهمایی کشوری طرح چهره به چهره با هدف انگیزشی و آموزشی برای مربیان برگزار می شود، عنوان کرد: یک دوره تربیتی چهره به چهره ۳ ساله است و ما به دنبال کیفیت کار هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اظهار کرد: نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت ویژه مربیان طرح تربیتی چهره به چهره است که از ۲۹ مردادماه آغاز می شود.

 

وی با اشاره به این که کانون فرهنگی هنری ولایت مجری طرح چهره به چهره جنوب کرمان است، ادامه داد: این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت و این کانون فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

 

عبدی نسب خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت با موضوع نقش صبر و کنترل خشم در کاهش آسیب های اجتماعی همراه با برپایی کارگاه های آموزشی ویژه مربیان طرح چهره به چهره است.

 

مجری طرح تربیتی چهره به چهره جنوب کرمان اضافه کرد: این کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برتر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این که بخش رقابتی این جشنواره ویژه مربیان و متربیان است، عنوان کرد: آثار متربیان باید در قالب نقاشی، داستان و خاطره و آثار مربیان نیز باید در قالب فیلم باشد.

 

عبدی نسب ابراز کرد: ۲۵ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و در اختتامیه نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت که ۳۱ شهریور ماه برگزار می‌شود، با اهدا جوایزی از آثار برتر تجلیل می شود.

 

شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی هنری ولایت واقع در مسجدالرسول شهر جیرفت دبیرخانه نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09139403279 تماس بگیرند.

پایان پیام/586

نظر شما