شناسهٔ خبر: 55531511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش شهرضا:

عشق به اهل‌بیت و سیدالشهدا (ع) در وجود نوجوانان نهادینه شده است

شهرضا _ مدیر آموزش و پرورش شهرضا گفت: حضور گسترده دانش آموزان در مراسم عزاداری محرم به دنیا نشان داد که عشق به اهل بیت به ویژه راه سیدالشهدا (ع) در وجود نوجوانان ایرانی نهادینه شده است.

صاحب‌خبر -

احمد رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با فرارسیدن ماه محرم، قلب ارادتمندان سیدالشهدا (ع) در اقصی نقاط جهان به یاد واقعه عاشورا و مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش می تپد.

وی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله (ع) با شهادت خود به همه جهانیان درس و سرمشق آزادی و آزادگی را داد، افزود: امسال با فرارسیدن ایام ماه محرم و عنایت ویژه سرور و سالار شهیدان، شاهد برپایی حسینیه‌ای برای خانواده بزرگ فرهنگیان بودیم که برنامه عزاداری داری در این هیئت تا دوازدهم محرم ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرضا ادامه داد: تصریح کرد: این حسینیه به همت خانواده بزرگ فرهنگیان و فعالان مذهبی در محل مدیریت آموزش و پرورش برپا شده است با این هدف که قیام عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) برای نوجوانان تبیین شود.

رمضانی با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم‌های این حسینیه گفت: دانش آموزان شهرستان با حضور خود در این مراسم، زنده کننده یاد شهدای جوان و نوجوان عاشورا هستند.

وی با دعوت از دانش آموزان و فرهنگیان و شهروندان برای شرکت در این محفل معنوی گفت: امروزه باید با شرکت گسترده و تبیین این مراسم‌های مذهبی به دشمنان اسلام نشان دهیم که محبت و عشق اهل بیت (ع) هیچگاه از وجود ما خارج نخواهد شد و تا ابد در دل‌هایمان جاودانه خواهد ماند.

نظر شما