شناسهٔ خبر: 55524619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هشدار! مراقب این بازی جنجالی باشید

یکی از حساس ترین و شاید جنجالی ترین بازیهای روز اول لیگ برتر پیکار دو تیم آلومینیوم اراک و هوادار است که در اراک برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

آخرین تقابل سید مهدی رحمتی و ساکت الهامی در فینال جام حذفی بود که به برتری نساجی و ساکت الهامی انجامید. البته در آن دیدار آلومینیوم مستحق شکست نبود و حالا این دو مربی در دیداری انتقامی و در اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آلومینیوم که تا حدی تیمش را تقویت کرده می‌خواهد مقابل تماشاگران خودی بازی را برد و هوادار هم بعد از درخشش نسبی با رضا عنایتی به دنبال یک شروع قدرتمند با ساکت الهامی است.

به طور حتم در این دیدار برخورد اعضای کادر فنی دو تیم که قبلا با هم درگیر شده بودند، تماشایی است و ضرورت دارد که فدراسیون فوتبال ناظرانی قوی را برای این بازی انتخاب کند. در فینال جام حذفی حتی کار به درگیری فیزیکی دستیاران دو مربی هم کشیده بود و حالا انتظار می‌رود شاهد آن اتفاقات زشت نباشیم.

البته الهامی چندی قبل درگیری دیگری هم با حمید مطهری سرمربی جدید نساجی داشت و باید دید در لیگ جدید تغییر رویه می‌دهد و از درگیری‌های خود کم می‌کند یا نه؟اما هر چه هست یکی از جنتجالی ترین بازیهای هفته اول لیگ می‌تواند همین بازی آلومینیوم و هوادار باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما