شناسهٔ خبر: 55520854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام‌های تسلیت مسؤولان در پی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین

جمعی از مسؤولان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از مسئولان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفتند.

* پیام فرمانده کل سپاه پاسداران

در همین راستا فرمانده کل سپاه پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

انا لله و انا الیه راجعون
سلام علیکم؛
درگذشت جانکاه "مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی"والد گرانقدر جنابعالی – که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران نامدار و مخلص سپاه و بسیج می درخشید – موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار همچون آن برادر عزیز ، ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانسوز که در عاشورای حسینی بر خاندان سلیمانی مقدر شد را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توام با پاداش صابرین طلب می کنم .

* پیام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

در همین راستا سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم؛

مومنان و کسانی که با ذکر و یاد پروردگار باشند، هنگام ملاقات با معبود سبک‌بال و با سهولت پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه‌وار روحش به اعلی علیین پرواز کرد.

دریافت خبر درگذشت پدر گرامیتان مرحوم ابوالقاسم سلیمانی موجب تأسف و تأثر گردید، خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: «وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ».

ضایعه درگذشت پدر عزیز، مؤمن و مهربان تان را خدمت شما برادر گرامی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله خداوند متعال قرین رحمتش فرماید.

* پیام مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم(عج)

در همین راستا محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم (عج) در پیامی درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

برادر گرانقدر سردار غلامرضا سلیمانی
سلام علیکم؛

خبر درگذشت پدر محترم و بزرگوارتان مرحوم مغفور حاج ابوالقاسم سلیمانی واصل و موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منّان، رحمت و مغفرت را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی را برای بستگان محترم مسألت می‌نمایم.
امید است که تقارن وفات مرحوم والد که عمری خادم آستان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودند با عاشورای سید و سالار شهیدان، موجب غفران و هم نشینی با آن حضرت قرار گیرد، ان‌شاءالله

* پیام رئیس بسیج اساتید کشور

محمدرضا مردانی رئیس بسیج اساتید کشور نیز درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

فرمانده عزیز و استاد ارجمند سرتیپ پاسدار برادر غلامرضا سلیمانی (دامَتْ تأییداتُه)

سلام علیکم؛

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان کربلائی ابوالقاسم سلیمانی  باعث تألّم و تأثّر گردید.

عمری خدمت صادقانه ایشان در دستگاه سیدالشهداء و اهتمام وی به تکریم و تعظیم مقام شهدای دشت کربلا آثار و برکات خود را با تربیت نسلی دانشمند و مجاهد متجلّی ساخته است.

تقارن درگذشت آن عزیزِ سفرکرده با عاشورای حسینی بزرگترین اجر دنیوی و پاداش اُخروی ایشان و نوید بخش هم‌نشینی آن عزیز سفرکرده با حضرت سیدالشهداء (ع) و ۷۲ تن شهید دشت نینواست. ان شاء الله.

اینجانب ضمن تعزیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) خدمت حضرتعالی، درگذشت والد مکرَّم آن برادر گرانقدر را از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومِ مغفور، رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم. 

* پیام وزیر کشور

وزیر کشور نیز در پیامی درگذشت پدر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

وحیدی در این پیام تسلیت خطاب به سردار غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: درگذشت حاج ابوالقاسم سلیمانی پدر بزرگوارتان را که با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مصادف شد؛ تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: از درگاه حق تعالی برای آن فقید، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سالار شهیدان و شهدای کربلا، و برای بازماندگان نیز صبر و شکیبایی مسالت دارم.

*پیام تسلیت رئیس‌جمهور

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از درگاه خداوند متعال برای آن پدر با ایمان، رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

درگذشت پدر بزرگوارتان، موجب تألم خاطر شد.

اینجانب با عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده گرامی، از درگاه خداوند متعال برای آن پدر با ایمان، رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، برای بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما