شناسهٔ خبر: 55515820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام‌های مدیران مازندران به مناسبت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی

ساری – ایرنا – مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران به مناسبت روز خبرنگار و تقارن این روز با عاشورای حسینی، با صدور پیام‌هایی از تلاش‌های اصحاب رسانه استان در مسیر آگاه‌سازی جامعه قدردانی کردند و دفاع از حق و آزادگی توسط خبرنگاران را در مسیر پیام‌های عاشورا توصیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تقارن روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی سبب شد که در پیام‌های مربوط به گرامیداشت این روز که از سوی مدیران مختلف صادر شده، به نقش جهادگونه این قشر در مقابله با استکبار اشاره کردند و عملکرد و جهاد خبرنگاران در دفاع از حقوق جامعه اسلامی را گامی در مسیر قیام امام حسین(ع) برشمردند.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در بخشی از پیامی که متن کامل آن در خبرگزاری ایرنا منتشر شد نوشته است: مازندران، یک جامعه رسانه‌ای گسترده و خبرنگاران استان، خبرنگارانی بصیر، آگاه و پرتلاش در صحنه‌های مختلف خاصه در بحران‌های طبیعی و مقابله با بیماری کرونا در قریب ۲.۵ سال گذشته بوده اند و همواره با نقدهای منصفانه و ارائه مشورت‌های مشفقانه، مدیران را در پیمودن مسیر خدمت گزاری و آبادانی مازندران یاری می‌رسانند. ۱۷ مرداد امسال که با عاشورای حسینی (ع) مقارن شده است، یادآور حرکت تاریخی، آگاهی بخش و ماندگار بزرگ پیام‌آور قیام کربلا، حضرت زینب (س) است که در سایه بصیرت و درک رسالت خویش، پیام عاشورا را برای تمامی نسل‌ها اطلاع رسانی نمود که والاترین سرمشق و الگو در این راستاست.

حضرت زینب(س)؛ الگوی خبرنگار راستین

 حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و تقارن آن با عاشورای حسینی پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

امسال ۱۷ مرداد، روز خبرنگار با ایام شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایش همزمان شده است. چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س)؛ وی مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.

حضرت زینب(س) در عمق تاریخ، بر تارک خیل پیام‌آوران حقیقت و آگاه‌سازان بشر قرار گرفته و نوای قدسی او هنوز پس از ۱۴قرن عامل روشنگری و بیدارگری مردمان است. حضرت زینب(س) خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این روایت در آن مقطع حساس تاریخی نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم. حضرت زینب(س) به درستی «پیامبر» عاشورا است که «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود...» گزاف نیست اگر او را بهترین الگو برای خبرنگاری معرفی کنیم. همین قیاس کافی است تا یک خبرنگار راستین و آزاد بداند در راه گفتن حقایق و بیدار کردن خلایق چه دشواری‌هایی که نباید تحمل کند و چه محرومیت‌هایی که به سراغش نمی‌آید.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت آقاجان‌مان حضرت امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یار باوفایش علیهم‌السلام، روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و با سلام و درود بر شهید والامقام، محمود صارمی رحمه‌الله و همه خبرنگاران آزاده عالم که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای تحقق هدف بلند خویش به قربانگاه بردند، برای عزیزان خبرنگار استان مازندران آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند دارم.

پیام‌های مدیران مازندران به مناسبت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی

خبرنگاران پیش‌قراولان رشد و تعالی جامعه‌اند

مصطفی بابایی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد و نوشت:

روزخبرنگار، روز گرامیداشت کسانی است که با تمام توان در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند. این روز و تلاقی آن با ایام اوج مصرف، بهانه‌ای شد برای تشکر از تلاش همه دوستانی که در طول سال، علی‌الخصوص در پیک تابستان همراه و همگام با کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران دراطلاع‌رسانی بهتر به مشترکین یار و یاور ما بودند و با انتشار به موقع اخبار و اطلاع‌رسانی در زمینه فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق گامی مهم در گذر از پیک تابستان برداشتند. مطمئنا مبارک است روزی که به نام شماست. توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند مسالت دارم.

رسالت آگاهی‌بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی

دکتر رضا حبیبی ساروی رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مازندران هم با صدور پیامی، حضرت زینب(س) را بهترین سرمشق برای خبرنگاران عنوان کرد و نوشت:  

هفدهم مردادماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، به‌عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است؛ فرصتی است که از زحمات بی‌دریغ و خدمات ارزنده  اصحاب قلم و خبر قدردانی گردد.

بی‌شک رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه، مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و «مرکز اورژانس مازندران» همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه سازمانی و به‌خصوص اعتلای دانش و عملکرد همشهریان معزز در عرصه امدادی و فوریت‌های پزشکی، بهره برده است. 

۱۷ مرداد امسال که با عاشورای حسینی (ع) مقارن شده است، یادآور حرکت تاریخی، آگاهی‌بخش و ماندگار بزرگ پیام‌آور قیام کربلا، حضرت زینب(س) است که در سایه بصیرت و درک رسالت خویش، پیام عاشورا را برای تمامی نسل‌ها اطلاع‌رسانی نمود که والاترین سرمشق و الگو در این راستاست. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و مؤید باشید.

پیام‌های مدیران مازندران به مناسبت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی

روز بازتاب‌دهندگان حقایق و آگاهی

محسن اسلامی ورکی مدیرکل امور مالیاتی مازندران ۱۷ مرداد فرصتی است مغتنم برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای روز خبرنگار و نیز مجالی است برای قدردانی و تکریم تلاش‌ها و زحمات اصحاب قلم و رسانه که در شرایط مختلف حقایق را در معرض دید و قضاوت عموم قرار داده و گام‌های مؤثر و خطیری در جهت تنویر افکار عمومی و هدایت و آموزش جامعه برمی‌دارند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران، فعالان حوزه قلم و جهادگران عرصه رسانه تبریک عرض نموده؛ به ویژه از تلاش همه عزیزان نقش‌آفرین در امر فرهنگسازی، اطلاع‌رسانی و اشاعه مضامین مالیاتی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

حق‌طلبی و تسلیم‌ناپذیری؛ رسالت سترگ خبرنگاران

روابط عمومی سپاه کربلای مازندران نیز به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار و تقارن این روز با عاشورای حسینی، به وظیفه و رسالت این قشر در رساندن پیام حق اشاره کرد. در این پیام آمده است:  

بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم

«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ»

تقارن معنادار هفده مرداد ماه امسال که به یاد شهید محمود صارمی در تقویم به نام روز خبرنگار نامگذاری شده با روز عاشورای حسینی بیانگر رسالت و مسئولیت سترگ خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و حق طلبی و تسلیم‌ناپذیری و عدم سازش در مقابل کفر و ظلم، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) پیام‌آور حماسه عظیم کربلا را الگوی خویش قرار دادند. بانویی که با جهاد تبیین پیام قیام سرخ حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) را به سرتاسر عالم رساندند و اهداف و برنامه‌های شیطانی استکبار زمان را برملا ساختند.

روایت صادقانه و خالصانه، کلام فصیح و پیام واقع‌بینانه پیام‌آور کربلا و همچنین مقابله با تحریف و شایعه موجب شد تا قیام عاشورا تا ابد در تاریخ ماندگار و جاودانه بماند. لذا ضروری است خبرنگاران و تلاشگران عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی برای حفظ و احیای ارزش‌های ناب اسلام محمدی، پیام عاشورا را به عنوان یک الگوی راهبردی نصب‌العین خود قرار داده و در راستای خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن، قلم خویش را برای ترویج و تقویت فرهنگ حسینی در جامعه به کار گیرند.

سپاه کربلا مازندران، ضمن تسلیت عاشورای حسینی و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و نیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار انقلاب، روز خبرنگار را گرامی داشته و با قدردانی از تلاش و زحمات اصحاب رسانه استان مازندران، تاکید می‌کند جهاد تبیین در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایران برای تحقق تمدن نوین اسلامی میسر نمی‌شود، مگر آن‌که خبرنگاران و اصحاب قلم به معنای واقعی کلمه روایت‌گران زینبی باشند و ندای حق‌گویی، حق‌طلبی و حق‌خواهی نظام اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

پیام‌های مدیران مازندران به مناسبت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی

عاشورا بزرگترین رسانه ظلم ستیزی وحق‌خواهی است

در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز خبرنگار هم به تقارن عاشورای حسینی با روز خبرنگار اشاره شده و آمده است:

تلاقی هفدهم مرداد روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی یادآور رسالت رسانه‌ای بازماندگان عاشورا و فرصتی مناسب برای تبیین حماسه کربلا به روایت قلم‌ها و اندیشه‌هایی است که در پرتو ارزش‌های دینی و الهی معنا گرفته‌اند.

همانا حسین (ع) نمونه و الگوی ماندگار آزادگی‌، شجاعت، عزت و شرف است و عاشورا به عنوان بزرگترین رسانه ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم، عدالت‌خواهی، حق‌خواهی و تبلور عشق، حماسه، ایثار و شهادت در همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

امروز در حالی که استکبار جهانی بیشتر از گذشته بر طبل دشمنی با نظام جمهوری اسلامی می‌کوبد، رسالت خطیر و زینب‌گونه خبرنگاران انقلابی این پیام‌آوران عرصه جهادی خبر و رسانه در این برهه از زمان بیش از همیشه احساس می‌شود و خبرنگاران باید میدان‌دار باشند.

خبرنگاران عاشورایی و صاحبان قلم و اندیشه که در مسیر حق‌طلبی و مطالبه‌گری گام برمی‌دارند وظیفه دارند با الگوبرداری از حماسه کربلا و تأسی از حضرت زینب کبری(س) در مسیر روشنگری، امیدافزایی و عدالت‌محوری برای احیای ارزش‌های دینی و حماسی و انقلابی گام بردارند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تسلیت عاشورای حسینی و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و ۲۳ شهید رسانه استان را گرامی داشته و اعلام می‌دارد امروز خبرنگاران افسران جنگ نرم، با قدرت و مجاهدت خالصاله در خط مقدم مقابله با دشمنان اسلام و نظام ایستاده‌اند و پرچم‌دار جهاد تبیین هستند.

خبرنگاران؛ رواج‌دهندگان فرهنگ ناب حسینی

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم در پیامش به مناسبت روز خبرنگار به نقش خبرنگاران مازندران در تبیین و گسترش فرهنگ ناب حسینی و حماسه اصحاب حسین(ع) در مازندران اشاره کرد و نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

 ایام سوگواری حضرت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) پیام‌آور استقامت و شجاعت و حقانیت را تسلیت عرض می‌نمایم. امسال محرم حسینی در استان مازندران با تشییع مدافعان حرمی که سال‌ها پیکر مطهرشان در سرزمین خان طومان بر جای مانده بود دوچندان معطر شد. در این راستا تلاش چشمگیر و موثر اصحاب رسانه در تبیین و گسترش فرهنگ ناب حسینی و حماسه اصحاب حسین(ع) در خان طومان قابل تقدیر و تکریم بود.

 اینک در روز عاشورا که با روز خبرنگار مصادف شده هم از تلاش ارزشمند خبرنگاران ساعی، پرتلاش و دلسوز مازندران در به تصویر کشیدن رخدادها و اتفاقات در هر روز از سال خصوصا در بازتاب حماسه حسینی و همچنین حماسه شهدای حسینی خان طومان، خالصانه تشکر می‌کنم و هم عاشورای حسینی و روز خبرنگار را گرامی می‌دارم.

بر این باور هستم که این حماسه‌ها با سعی مشکور خبرنگاران پرتلاش مازندران، ماناتر از همیشه در صفحه تاریخ این استان خواهد بود. از زحمات ارزشمند خبرنگاران عزیز تقدیر و تشکر دارم و صحت و سلامت برای همه همکاران عزیز و پرتلاشم در رسانه‌ها را آرزومندم.

امیدوارم با تعامل، همدلی و همبستگی هرچه بیشتر و حمایت از همدیگر در جهت نیل به اهداف عالیه استان و جلوه‌گری کارهای شایسته و حتی نقدهای دلسوزانه بایسته، استان مازندران به جایگاه حقیقی و حقوقی خود برسد و این امر قطعاً با همت و تلاش و پشتکار خبرنگاران عزیز میسر خواهد شد.

پیام‌های مدیران مازندران به مناسبت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی

رسالت اصحاب رسانه در دفاع از اسلام و نظام اسلامی

 پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی و جواد طالبی شهردار ساری نیز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و تقارن آن با عاشورای حسینی پیامی مشترک صادر کردند که متن پیام بدین شرح است:

امسال ۱۷ مرداد، روز خبرنگار با ایام شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایش هم‌زمان شده است. تقارن معنادار عاشورای حسینی امسال با روز خبرنگار یادآور رسالت سترگ اصحاب رسانه در دفاع از اسلام و نظام اسلامی است و فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت را از منظر رسانه مورد توجه قرار دهیم.

چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س)؛ وی مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.

سلام و درود خداوند بر خبرنگارانی که در راستای پیروزی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران مجاهدت نمودند و قلم زدند و برای همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران مرکز استان آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند داریم.

حامیان توسعه کشاورزی مازندران

حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌گران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی تقدیر کرد و در پیامی نوشت:

روز خبرنگار بهانه‌ای است برای تجلیل از تلاش افرادی بی‌ادعا که دغدغه‌ای جز تولید و انتشار خبر و آگاهی‌بخشی جامعه و افکار عمومی ندارند. افرادی که وظیفه روشنگری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه را بر عهده دارند و زیربنای توسعه کشور هستند. چراکه ترقی، پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هر کشوری در گرو دانایی، آگاهی و توسعه اطلاع‌رسانی مردم آن کشور است.

به همین بهانه و با عرض تسلیت ایام عزاداری آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و پاسداشت هفته رسانه و روز خبرنگار، از تلاش‌ها و زحمات خالصانه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که با اهتمام فراوان و نگاه ویژه به حوزه کشاورزی استان در راستای توسعه اقتصاد کشاورزی و تولید پایدار در راستای تحقق کشاورزی دانش‌بنیان، همواره نسبت به انعکاس اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی مازندران اقدام کرده و می‌کنند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم و بر این موضوع صحه می‌گذارم که پیشرفت و توسعه کشاورزی استان به جایگاه اول در کشور، جز با حمایت و همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم امکان‌پذیر نبود و نخواهد بود؛ چراکه معتقدم برای ایجاد تغییر در هر بخشی ابتدا باید نسبت به زمینه‌سازی فرهنگی، فکری و اعتقادی بهره‌برداران آن بخش اقدام کرد و این وظیفه را خبرنگاران پرتلاش استان مازندران به خوبی در بخش کشاورزی ایفا کردند.

خداقوت خبرنگار، عزاداری‌تان قبول

خبرنگاران؛ تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی

‍ مسعود ملکی سرپرست اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران-نوشهر با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت و نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه جهاد تبیین روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

با گرامیداشت واقعه تاریخ‌ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین گردیده، گرامی داشته و به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پرتلاش رسانه‌ای تحیت و درود می‌فرستم.

بر خود لازم می‌دانم روز خبرنگار که نشان‌دهنده عمق و عشق خبرنگاران به این شغل شریف است را به جامعه خبرنگاری و فعالان فضای مجازی استان و تلاش‌گران اطلاع‌رسانی حوزه منابع طبیعی تبریک عرض نمایم و از همه خبرنگاران سختکوش که در سرما و گرما، در سیل و حریق و رانش زمین و در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور عزیز تلاش می‌کنند سپاسگزاری و قدردانی نمایم. موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

پیام‌های مدیران مازندران به مناسبت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی

ترسیم رسالت خبرسانی با الگو از منادی کربلا

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم با صدور پیامی به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در توسعه و رونق ورزش استان اشاره کرد و نوشت:  

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«بدون خبرنگاران، لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود» / مقام‌معظم‌رهبری

«کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» و چه تلفیقی‌ست میان حقانیت آن جمله و حقیقت این جمله، که بی‌شک فصل‌الخطاب رسالت خبررسانی و خبرنگاریست .

عیارسنج‌اند و دقیق، مجاهدند و سنگرشان آگاهی و سلاح بر کف‌شان تقدس یافته به یمن عزت پروردگاری که چنین فرمود: «ن وَالْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُون».

اولین ۱۷مرداد این قرن به برکت همزمانی و تقارن با واقعه تاسوعا و عاشورا، گویی ترسیم رسالت خبررسانی شهامت پیشگانی‌ست که ترس آفت جان، هرگز مانع بر حنجره‌ی سرخ حق‌گوی‌شان در راه حقیقت نیست.

ثبت و حک دو واقعه سترگ بر حافظه تاریخ، بدون هیچ ابزار و امکاناتی که بخواهد ثبات شرف حق‌طلبیشان باشد.

منادی جبهه‌ی کربلا، بانو زینب کبری که بی‌مهابا با بیان حقایق تلخ رهرو راه پر فضیلت برادر شد و قرن‌ها بعد و در جبهه‌ای دیگر شهید خبرنگار حق‌جو و دلیر ایران اسلامی که از او می‌توان به عنوان شهید راه قلم یاد کرد، به خدعه و نیرنگ دشمن در راه اطلاع‌رسانی و ادای رسالت خبرنگاری به درجه رفیع شهادت نائل شد. و این است رسالت حقیقی اصحاب قلم و رسانه ...

آگاه‌سازی ملت‌ها از حقایق و واقعیات و بیدار کردن آنها از خواب جهالتی که ابر قدرت‌ها مدام با محاصره‌ی افکارشان، سعی بر تسلط بر آن‌ها دارند...

و انعکاس این رسالت در پهن‌دشت ورزش استان، بی‌شک محقق نخواهد شد مگر به همت سخت‌کوشانی که در گرماگرم رخدادها پا به پای ورزشکاران و قهرمانان حاضر و ناظر بر ثبت لحظات لذت‌بخش و غرور آفرین بی‌شماری هستند. تأثیر غیرقابل انکار آن‌ها بر تهییج احساسات مردم، نقدهای صریح و البته صحیح این قشر باریک‌بین و تلاش در جهت مطالبه‌گری نیازهای مردم خود دال بر اهمیت نقش و جایگاهشان است.

لذا بدینوسیله، ضمن عرض ارادت مخلصانه به مقام فراخ پیام‌رسان کربلا و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید مخلص «محمود صارمی» و سایر شهدای ۱۷ مرداد، به کلیه‌ی اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران پر تلاش در عرصه‌ی ورزش و جوانان، خدا قوت و دستمریزاد عرض کرده و از بارگاه باریتعالی، پیشرفت روزافزون‌تان را خواستارم.

امید آن دارم همچون سنوات گذشته با تکیه بر شرف و صراحت اقدام و اقلام، یاری‌رسان ورزش و جوانان استان مازندران باشید.
نقش خبرنگاران رسانه ها در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع آبی مازندران ستودنی است 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن تبریک این روز و قدرانی از خدمات خبرنگاران در پوشش رسانه ای اقدامات این شرکت ،نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ  حفاظت از منابع آّبی استان ستودنی توصیف کرد. 

در پیام محمد ابراهیم یخکشی آمده است : ۱۷ مرداد هر سال و گرامیداشت خاطره شهید صارمی به ما یادآوری می‌کند که خبرنگاران در هر عرصه‌ای سربازان کشور و نظام هستند. تقارن این روز با عاشورای حسینی نیز یادآور این است که خبرنگاران ادامه دهنده و تبیین‌کننده پیام عاشورا و حق‌طلبی‌اند که با الگو قرار دادن سیدالشهدا(ع) در دفاع از حق و حضرت زینب‌(س) در جهاد تبیین، برای تعالی جامعه تلاش می‌کنند.

با یادی از خبرنگاران فقید مازندران که در چند سال اخیر به دیار باقی شتافتند، همه از خودگذشتگی‌ها، بردباری‌ها، تلاش‌ها، پایداری‌ها و واقع‌نگری‌های خانواده رسانه استان را گرامی داشته و آرزومند تندرستی و کامیابی روزافزون این قشر فرهیخته و گرانقدر و تاثیرگذار هستیم.

شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران اهتمام خبرنگاران و اصحاب رسانه استان را در پوشش رسانه‌ای اقدامات این دستگاه و همچنین دغدغه‌های همیشگی اصحاب رسانه مازندران در حفاظت از منابع آبی استان، ترویج فرهنگ مصرف آب و مطالبه‌گری برای توسعه زیرساخت‌های مرتبط با آب در استان را ارج نهاده و قدردان همه زحمات جامعه رسانه استان هستیم. امید داریم که این تلاش‌ها و همیاری‌ها استمرار داشته باشد تا با کمک اصحاب رسانه‌ استان شاهد بالندگی و پویایی مازندران سرسبز باشیم.

نظر شما