شناسهٔ خبر: 55507000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

مهاجم بلژیکی به عضویت گالاتاسرای درآمد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: مهاجم بلژیکی به عضویت تیم گالاتاسرای ترکیه درآمد.به گزارش ایسنا، دریس مرتنس، بهترین گلزن تاریخ ناپولی از سال ۲۰۱۳ در این تیم حضور داشت و در ۳۹۷ بازی ۱۴۸ گل به ثمر رساند تا عنوان برترین گلزن تاریخ ناپولی را به خود اختصاص دهد. او با جدایی از ناپولی به عضویت تیم گالاتاسرای ترکیه درآمد و قراردادی یک ساله را با این تیم امضا کرد.
 
مرتنس در بدو ورود به ترکیه مورد استقبال پرشور هواداران گالاتاسرای قرار گرفت. او در اولین واکنش کوتاه بعد از پیوستن به گالاتاسرای گفت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که اینجا هستم.لوکاس توریرا بازیکن سابق آرسنال نیز به عنوان خرید جدید تیک ترکیه‌ای وارد این باشگاه شد تا قراردادش را امضا کند. 

دریس مرتنس مهاجم بلژیکی باشگاه ناپولی از سال ۲۰۱۳ در این تیم بازی کرد و توانست با زدن ۱۴۸ گل بالاتر از مارک همشیک و دیگو مارادونا برترین گلزن تاریخ این باشگاه باشد. مرتنس به عنوان عضوی از باشگاه ناپولی، دو بار قهرمان جام حذفی ایتالیا و یک بار قهرمان سوپرکاپ این کشور شد.گالاتاسرای پس از اینکه فصل گذشته در لیگ ترکیه سیزدهم شد باید خودشان را بالا ببرند. آخرین عنوان قهرمانی این تیم در لیگ ترکیه به فصل ۱۹-۲۰۱۸ برمی‌گردد.

برچسب‌ها:

نظر شما