شناسهٔ خبر: 55506232 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۷ مرداد

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

صاحب‌خبر -
  • فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۷ مرداد:
  • فال روزانه متولدین فروردین
  • فال روزانه متولدین اردیبهشت
  • فال امروز متولدین خرداد
  • فال روزانه متولدین تیر
  • فال و طالع بینی متولدین مرداد
  • فال امروز متولدین شهریور
  • طالع بینی روزانه متولدین مهر
  • فال روزانه متولدین آبان
  • فال روزانه متولدین آذر
  • فال روز متولدین دی
  • فال متولدین بهمن
  • فال روزانه متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۷ مرداد:

امسال برای شما فرصت های خوبی را برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی و افزایش درآمدتان را برای شما فراهم خواهد کرد و درآمدتان از سطح انتظارتان خیلی بیشتر خواهد بود. امسال این موقعیت را برای شما به وجود خواهد آورد تا از شغل فعلی خود رضایت لازم را به دست بیاورید و پیشرفت های حرفه ایتان ثبات مورد نظرتان را در زندگی شما به وجود خواهد آورد. متاهل ها در تمام طول سال حمایت و همراهی همسرشان را در اختیار خواهند داشت. مجردها هم فرصت های خوبی برای ازدواج برایشان پیش خواهد آمد. آذر، اردیبهشت و خرداد بهترین ماه ها هستند.

  • فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۶ مرداد
  • فال ابجد روزانه دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ مرداد
  • فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه به کمک نیاز داشته باشید و چه نداشته باشید، دیگران به یاریتان خواهند شتافت. این که یکی از اطرافیانتان فکر کند شما بدون کمک یا بهتر بگوییم دخالت او از پس کاری که قرار است انجام دهید برنخواهید آمد برای شما آزاردهنده خواهد بود و حتی ممکن است بر خلاف میل خودتان مجبور باشید به این کار او واکنشی نشان دهید که دوست ندارید. تنها چیزی که شما در حال حاضر می خواهید این است که بتوانید بدون دخالت دیگران برای خودتان و کارهایتان تصمیم گیری کنید. بهتر است به جای واکنش های تند خیلی واضح و صمیمانه این موضوع را به طرف مقابلتان توضیح دهید، زیرا مشخص نکردن حد و مرزها همیشه باعث از بین رفتن ارزش و احترام ها می شود. سعی کنید به جای غم دیگران را خوردن با رفتار صحیح کمک شان کنید تا این غم را از دل بیرون کنند. شاد باشید و خوشحالی تان را با دیگران تقسیم کنید. صبر و تحملتان را بالا ببرید تا از دست دیگران به سرعت ناراحت و دلگیر نشوید. از دوستی ریاکار در رنج و عذابید، بحث نکنید، از او فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما موجی ناگهانی از انرژی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد وقت خود را همراه با دیگران و به تفریح و خوشی بگذرانید. اشکالی ندارد اگر بخشی از روزتان را به تفریح اختصاص دهید و زیاد خودتان را درگیر کار و مسائل جدیتر نکنید. اگر به نظر همکارانتان شما دارید از زیر کار شانه خالی می کنید هم این مشکل خودشان است. تمام هفته آنقدر کار کرده اید که بتوانید امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید. متاسفانه امروز کلمات زیبا نمی توانند به بیان احساسات قلبیتان کمک زیادی بکنند و شما بیشتر به این نیاز دارید که یک مکالمه دونفره داشته باشید که در آن طرف مقابلتان نیز با شما حرف بزند و به ادامه یافتن صحبت کمک کند. شخصی با خودش برایتان خبرهای خوبی می آورد. یأس و ناامیدی را از خود دور کنید. از گفتن حرفی یا انجام کاری می ترسید، بر خودتان مسلط باشید و این کار را انجام دهید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا به خودتان آسیب نزنید. با ایراد گرفتن های مدام، شخصی در اطرافتان را کلافه و مجبور به دروغگویی می کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما با کلمات دچار مشکل شده اید اما این جلوی حرف زدنتان را نخواهد گرفت. با این حال توصیه ی ما به شما این است که شاید بهتر باشد به جای تلاش برای از بین بردن فاصله ی زیادی که بین خودتان و دیگران احساس می کنید، سعی کنید سکوت اختیار کنید! حتی اگر با جسارتی که احساس می کنید بخواهید سر صحبت را باز کنید هم در انتقال پیامتان چندان موفق نخواهید بود و دیگران برداشت اشتباهی از حرف هایتان خواهند داشت. امروز  همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید. ورزشی که بتوانید همراه با هم انجام دهید گزینه ی خیلی خوبی می تواند باشد. گذر از یک مرحله به روحتان فشار زیادی وارد می کند، اما شما باید این درس را یاد بگیرید و امروز بهتر از فرداست. حواستان باشد که کجا بی دلیل دارید لجبازی می کنید. با منطق بر احساستان مسلط شوید و حرفهایی که به شما زده می شود، درست بررسی کنید. پیشنهاد جدید برای شما خوب است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از گفتن خواسته هایتان به دوستان خود خجالت نمی کشید، اما آنها انگار صدای شما را نمی شنوند. آنها در گفتگوهایشان با شما روی خواسته های خودشان تمرکز کرده اند و به فکر این هستند که چطور با ترس هایشان روبرو شده و خواسته های خودشان را بیان کنند. شاید وانمود کنید که برایتان مهم نیست اما واکنش های آنها برای شما خیلی ناراحت کننده هستند؛ با این حال، اجازه ندهید انرژی و نگرش منفی به شما غلبه کند. امروز موقعیت هایی را که برای سرمایه گذاری برایتان به وجود می آیند را با دقت بررسی کنید. اکنون وقت آن رسیده است که برای آینده ی خودتان و خانواده تان برنامه ریزی طولانی مدت دقیقی داشته باشید. قول داده اید که سر وقت کاری را تحویل دهید، حواستان باشد، زیر این قول نزنید. برای مشاوره به سراغ گروهی رفته اید که سر رشته ای در این امر ندارند و بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند. از آنها دوری کنید و سعی کنید شخصی دنیا دیده و قابل اطمینان را طرف مشورت قرار دهید. هنوز فرصت جبران دارید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز کسی یا چیزی سعی دارد جلوی شما را گرفته و سرعتتان را کم کند. شاید این نشانه ای است برای این که بفهمید باید دست نگه دارید. امروز روز استراحت شماست و قرار نیست تمام روزتان را با کار کردن بگذرانید. هیچ اشکالی ندارد اگر تمام روز هیچ کار خاصی انجام ندهید. امروز تا می توانید در خانه بمانید، استراحت کنید، دوش آب گرم بگیرید و در آرامشی که به دست آورده اید و با ذهنی باز به این فکر کنید که چکار باید بکنید. این که بخواهید پیشرفت کنید واقعا قابل تحسین و ستایش است، اما به این شرط که در این مسیر خودتان را بیش از اندازه اذیت نکنید و به مسائل شخصیتان نیز به اندازه لازم رسیدگی کنید. در مورد مسئله ای عاطفی از خواسته تان کوتاه نیایید، وگرنه مجبور می شوید پشت سر هم از خواسته هایتان بگذرید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز شما حسابی درگیر روابط اجتماعیتان خواهید بود، شاید حتی تا به حدی پیش بروید که وقت کافی برای رسیدن به وظایف و مسئولیت هایتان برایتان باقی نماند. شما تحت هیچ شرایطی هیچ پیشنهادی که به نظر برسد با خوش گذرانی همراه خواهد بود را رد نخواهید کرد. متأسفانه تصور شما در مورد وظایفی که امروز به عهده دارید اشتباه است و نخواهید توانست آنها را به چشم بر هم زدنی به پایان برسانید. وقتی دست به کار شوید و ببینید که کارهایتان چقدر طول خواهند کشید شاید نا امید شوید. مورد انتقاد قرار دادن و سرکوب خودتان هیچ نفعی به حالتان نخواهد داشت، روی کارهایتان تمرکز کنید تا زودتر آنها را به پایان برسانید و بتوانید به سراغ تفریحتان بروید. یک گفتمان طولانی شما را خسته کرده، اما گره از مشکلتان باز می کند. این روزها به هر کاری دست بزنید، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، اما اجازه ندهید این مسائل ناامیدتان کند. از عزیزی توقعی دارید که منطقی نیست، بهتر است توقع خود را تعدیل کنید، وگرنه ایجاد دلخوری می کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز اتفاقات پیش بینی نشده ای که برایتان پیش می آیند ممکن است کمی نظم کارهایتان را به هم ریخته و آشفتگی هایی ایجاد کنند، اما خوشبختانه در حالی که دیگران بلاتکلیف ایستاده اند و نمی دانند چکار باید بکنند، شما خیلی سریع خودتان را با هر شرایطی تطبیق می دهید و می توانید به سرعت واکنش نشان دهید. تا زمانی که برای رویارویی با هر چیز غیر منتظره ای آمادگی داشته باشید هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. شاید احساس کنید که انگار مدام دارید به در بسته می خورید، ولی اگر کمی به خودتان زحمت بدهید و به این درها فشار بیاورید خواهید دید که راهتان باز خواهد شد و هیچ دری بسته نخواهد ماند. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. شخصی شادی اش را به شادی شما گره زده، حواستان به دلش باشد. پیشنهادی را رد می کنید که به نفعتان است. به کسی که خبر خوبی برایتان می آورد، مژدگانی می دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است احساس کنید که دیگران شما و زحماتی که می کشید را نمی بینند و هیچکس قدرتان را نمی داند. شما فکر می کنید که تمام زحمات به دوش شما گذاشته شده اند و باید تمام کارها را خودتان به تنهایی پیش ببرید، اما در مقابل هیچکس از شما و کارهایتان قدردانی نمی کند و برای جبران زحماتتان کاری انجام نمی دهد. شما باید پیش از هر چیزی یاد بگیرید که نباید هیچ کاری را برای اینکه دیگران را راضی نگه دارید و یا در مقابل از آنها خواسته ای داشته باشید انجام دهید. اگر هر کاری را فقط یه این خاطر انجام دهید که خودتان دوست دارید، همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. هر قدر از خوشبختی نصیب برده اید، همان قدر دیگران را نیز در این خوشبختی شریک کنید. برای اطرافیانتان دوست خوبی هستید و این روزها به موقع به داد یکی از دوستانتان خواهید رسید. در مورد پیشنهادی خیلی دقیق شده اید و تا مو را از ماست بیرون نکشید راحت نمی شوید. روزهای مهمی پیش رو دارید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اوضاع روابط عاطفیتان کمی گیج کننده به نظر می رسد. راستش را بخواهید این طور به نظر می رسد نیرویی نامرئی سعی دارد وضعیت فعلی را از این که هست پیچیده تر و بدتر کند. شاید بهتر باشد دست از تقلا کردن بردارید و بگذارید امروز همه چیز همین طور که هست باقی بماند. فردا روز خیلی بهتری برای حل مشکلات عاطفی تان خواهد بود و امروز هرچقدر بیشتر تلاش کنید گره ها را کورتر از این که هستند خواهید کرد. امروز کمی از عشقتان فاصله بگیرید و وقتتان را به مسائل حرفه ای و یا روابط دوستانه و خانوادگیتان اختصاص بدهید. مطمئن باشید گاهی کمی فاصله همه چیز را بهتر می کند. آماده رویارویی با مسائلی تازه باشید. راز دلتان را در گاوصندوق قلب خودتان حفظ کنید. مبلغی به دستتان می رسد و اوضاعتان بهتر می شود. این روزها از حرفی که به شخصی زده اید خشنود هستید. در مورد موضوعی کاری کمی سرسخت تر برخورد کنید. این روزها تنهایی تان را بیشتر دوست دارید و با کسی نمی جوشید.

فال روز متولدین دی

امروز اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند را با دقت و توجه بیشتری بررسی کنید و سعی کنید واکنش های احساسی به آنها نشان ندهید. به شرایط موجود نگاهی منطقی و بی طرفانه داشته باشید و اجازه ندهید تصورات و انتظارات قبلی تان این باور را در شما به وجود بیاورند که همه چیز باید مثل قبل پیش برود. این کار باعث خواهد شد فرصت های فوق العاده ای را از دست بدهید. شاید امروز به طور غیر منتظره ای پولی به دستتان رسیده باشد، یا پول اضافه ای در حسابتان داشته باشید که دلتان می خواهد آن را خرج چیزهای غیر ضروری کنید که دوست دارید. مواظب باشید زیاد ولخرجی نکنید. در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید.

فال متولدین بهمن

امروز اوضاع ممکن است کمی آشفته باشد و دیگران با رفتارهای تهاجمی و غیر دوستانه شان شما را به تعجب وادارند. راستش را بخواهید هیچ کس با شما دشمنی ندارد و این همه تنش فقط از شرایط کیهانی موجود که باعث شده همه لجباز و یکدنده شوند ریشه می گیرد. هم شما و هم دیگران نسبت به نظرات و عقاید خود حساسیتی بیش از حالت عادی داریدو حاضر هم نیستید به خاطر دیگران کوتاه بیایید و به همین دلیل هم ممکن است دلخوری هایی به وجود بیایند. سعی کنید تا جای ممکن از درگیر شدن با دیگران خودداری کنید و در صورتی که مجبور به کنار آمدن با دیگران شدید یک حد وسط پیدا کنید که همه را راضی نگه دارد. بلایی از بیخ گوشتان می گذرد، صدقه بدهید. با شخصی در اطرافتان که نظرش با نظر شما یکی نیست این همه نجنگید، بی فایده است او تا تجربه نکند شما را درک نمی کند، با این روش فقط از هم دلخور می شوید. یک پیشنهاد ساده، راه زندگی تان را عوض خواهد کرد و جان تازه ای به شما می بخشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز درست در لحظه ای که فکر می کنید همه چیز دارد خوب و عالی پیش می رود اتفاقاتی خواهند افتاد و در شرایطی قرار خواهد گرفت که انگار خارج از کنترل شما هستند و نمی توانید هیچ کاری برای رهایی از آنها انجام دهید. برای رویارویی با این شرایط شما به کمک و همفکری دیگران نیاز دارید و نباید فکر کنید که خودتان به تنهایی از پس هر چالش و مشکلی برخواهید آمد. شاید اوضاع خیلی هم بغرنج نباشد و بتوانید خودتان با آن روبرو شوید، اما وقتی این همه آدم با کمال میل آماده ی کمک به شما هستند، چرا باید این همه به خودتان زحمت بدهید و آخر هفته تان را با خستگی شروع کنید؟ با غمی که دلتان را می سوزاند کنار بیایید و دائم مرورش نکنید. در مورد مسئله ای کاری شما تا به حال بسیار مراقب بوده اید تا همان کاری را انجام دهید که از شما انتظار می رود اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نظر واقعی خودتان را بیان کنید و زیر بار حرف زور نروید، کوتاه آمدن اندازه دارد.

منبع: تصویر زندگی

برچسب‌ها:

نظر شما