شناسهٔ خبر: 55506066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آقایی: خرید مهاجم گلزن برای پرسپولیس الزامی است/ گل‌محمدی باید در تیمش تعادل ایجاد کند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که بین نفرات اصلی و تیم دوم سرخپوشان‌ تفاوت زیادی وجود دارد و گل‌محمدی باید در تیمش تعادل خوبی را ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس براساس نیازی که داشت، بازیکنان خیلی خوبی را جذب کرده است و همه نفرات جدید باکیفیت و بسیار خوب هستند، ولی من فکر می‌کنم بین ترکیب اصلی تیم با تیم دوم تفاوت زیادی وجود دارد. این موضوع در بازی‌های تدارکاتی که در این مدت از پرسپولیس دیدیم، خیلی مشهود بوده و فاصله نفرات اصلی و ذخیره زیاد است.

وی ادامه داد: پرسپولیس مسیر سختی تا پایان لیگ دارد و علاوه بر آن در جام حذفی هم حضور خواهد داشت. امسال جام جهانی را هم در پیش داریم و ممکن است بازیکنان با مصدومیت‌هایی مواجه شوند و شرایط در طول فصل سخت شود. علاوه بر اینها محرومیت‌‌های احتمالی را هم باید مدنظر قرار دهیم، بنابراین باید کادر فنی پرسپولیس خیلی حواسش جمع باشد تا تعادل خوبی را بین نفرات تیم ایجاد کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من پیش از این هم گفته‌ام، پرسپولیس شاید بازیکنان خیلی خوبی را جذب کرده باشد، اما این تیم کهکشانی نیست، چون در کنار بازیکنان ورودی، خروجی‌های زیادی هم داشته است. بنابراین استفاده از القاب از الان درست نیست و ممکن است پرسپولیس را با حاشیه مواجه کند و مدیران باشگاه و کادر فنی خیلی باید مراقب باشند تا تمرکز خود و بازیکنان را روی مسائل فنی بگذارند.

آقایی راجع به آغاز فصل جدید لیگ برتر از هفته آینده، خاطرنشان کرد: در هفته‌ اول تیم‌ها به دلیل اینکه تغییرات زیادی داشته‌اند، شناخت زیادی از هم ندارند و ممکن است ما شاهد اتفاقات و نتایج خاصی باشیم. پرسپولیس هم در هفته اول کار سختی خواهد داشت و باید در اصفهان مقابل ذوب‌آهنی قرار بگیرد که  خیلی خوب دفاع می‌کند و سخت گل می‌خورد. البته گل‌محمدی هم بازیکنان تأثیرگذاری به ویژه در خط هافبک دارد که می‌توانند نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنند. 

وی در پایان درباره این موضوع که پروسه جذب مهاجم خارجی پرسپولیس بیش از حد طولانی شده است و سرخپوشان به نتیجه نرسیده‌اند، گفت: همین الان هم خیلی دیر است برای جذب بازیکن، به ویژه اگر بخواهیم یک خارجی را به ترکیب‌مان اضافه کنیم. قطعاً پرسپولیس نیاز به یک مهاجم ششدانگ دارد و اگر موفق به جذب مهاجم مدنظر کادر فنی نشود، در طول فصل با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: یک مثال درباره این موضوع می‌زنم و آنهم اینکه، زمانی که ما با قطبی در لیگ هفتم قهرمان شدیم، در کنار تلاش همه بازیکنان و کادر فنی، ما یک مهاجم گلزن به نام محسن خلیلی داشتیم که گل‌های زیادی به ثمر رساند که هم به قهرمانی پرسپولیس کمک کرد و هم در پایان فصل آقای گل شد، بنابراین خرید مهاجم گلزن برای پرسپولیس الزامی است.

 

انتهای پیام/

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما