شناسهٔ خبر: 55504694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محدودیت های ترافیکی روز عاشورا در اهواز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: به منظور ایجاد نظم در روز عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرید کریمی‌زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روز عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر در اهواز اعمال خواهد شد.

بلوار چمران حدفاصل میدان سوم تا تقاطع نهم، ورودی خیابان های ۱ تا ۹ شرقی و غربی بلوار چمران.

چهارراه زند به سمت تقاطع سلمان به صورت عرضی مسیر شمال به جنوب،تقاطع سلمان به سمت تقاطع خیابان امام به صورت عرضی مسیر جنوب به شمال.

تقاطع خیابان امام – خیابان محمدیان به سمت تقاطع خیابان امام به صورت عرضی مسیر شرق به غرب،سی متری نبش وکیلی به صورت عرضی مسیر شمال به جنوب و برگشت.

خیابان سیمتری نبش رضایی به صورت عرضی مسیر شمال به جنوب و برگشت،انتهای خیابان رضوی به سمت تقاطع سیمتری پل سیاه مسیر غرب به شرق.

خروجی تقاطع پل راه بند به سمت تقاطع نهج البلاغه سی متری،چراغ قرمز تقاطع نهج البلاغه سیمتری به سمت مرقد مطهر علی ابن مهزیار.

کوچه باقری از سمت سیمتری،زیر پل سیاه ۲۴ متری،خیابان رضوی به سمت ۲۴متری پل سیاه، خیابان سیمتری نبش شمخانی بصورت عرضی مسیر شمال به جنوب و برگشت.

۲۴متری دور میدان شهدا نبش غفاری،تقاطع اردیبهشت به سمت پل هفتم.

تقاطع راه بند به سمت تقاطع نهج البلاغه سیمتری روبروی بیمه تامین اجتماعی مسیر شرق به غرب و برگشت.

همچنین خیابان ادهم به سمت تقاطع سلمان بصورت عرضی مسیر شرق به غرب.

وی ادامه داد: مسیرهای جایگزین در این روز بلوار ساحلی غربی ، خیابان وهابی ،بلوار آیت الله بهبهانی مسیر جنوب به شمال و برگشت ، بلوار جمهوری از میدان جمهوری به سمت پل پنجم مسیر شرق به غرب و برگشت، بلوار ساحلی شرقی از زیر پل پنجم تا پل سوم مسیر شمال به جنوب و برگشت و میدان دروازه به سمت خرمکوشک و ساحلی شرقی مسیر شرق به غرب و غرب به شرق می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما