شناسهٔ خبر: 55503921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین برد پُر گل فاینورد با جهانبخش

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در جریان برتری تیمش مقابل ویتسه حضور تعویضی در زمین داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته اول فصل جدید لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی‌که علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره‌اش داشت، از ساعت ۱۷ امروز (به‌وقت ایران) در استادیوم گلره‌دوم مقابل تیم ویتسه قرار گرفت.

فاینورد نیمه اول را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشت، اما ویتسه گل تساوی را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند ولی پس از آن یاران جهانبخش دوباره سوار بر بازی شدند و توانستند سه گل از دقیقه ۶۱ تا ۶۹ بزنند و برتری خود را در زمین حریف‌شان قطعی کنند.

در شرایطی که فاینورد با سه گل از تیم ویتسه پیش افتاد و در آستانه کسب نخستین سه امتیاز فصل قرار داشت، علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۳ به ترکیب تیمش اضافه شد که در این مدت فرصتی برای گلزنی نداشت.

یاران جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه هلند جایگاه سوم جدول را به‌دست آوردند، امروز در نخستین بازی فصل جدید توانستند به پیروزی ۵ بر ۲ خارج از خانه مقابل ویتسه برسند و شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشند.

ستاره ایرانی فاینورد که گفته می‌شود احتمال دارد تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی راهی تیم دیگری شود، امروز حضور کوتاه مدتی مقابل ویتسه داشت و نتوانست مثل دو بازی سال گذشته از ابتدا به میدان برود.

نظر شما